Dinsdag echo!! Spannend

Hallo allemaal,

Ik heb dinsdag mijn 11 weken echo. Ik ben echt super zenuwachtig. Op de 7 weken was alles goed. Het hartje van de baby klopte goed. Nu hopen dat nu weer alles goed is.

Ik heb in oktober een miskraam gehad bij 12 weken. Maar toen had ik de hele tijd het gevoel dat het niet goed zat. Nu heb ik er veel vertrouwen in. Ik heb veel last van mijn bekken en geef elke dag over. Dus gelukkig genoeg hormonen!

Mijn man is helaas nog aan aan het werk in Jakarta en moet ook deze echo missen. Gelukkig komt hij over 3 weken weer lekker thuis!

Liefs Mij

Spannend! Ik heb dinsdag mijn 1e echo :)

Jammer zeg dat je man er niet bij kan zijn. De volgende echo is hij er lekker weer bij dat is wel fijn.

Veel plezier dinsdag!

ik heb di mijn eerste gesprek bij de vk. ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben. daarna kan ik bellen voor een afspraak voor de echo...
inderdaad jammer dat je man er niet bij is. de mijne kan ook niet altijd... eigen zaak.... dus soms moeten we de klanten voor laten gaan!
veel plezier
kus famke

Hoi,
ik heb donderdag mijn 2e echo ben ook erg benieuwd en vind het ook erg spannend allemaal.
ik moet dan maandag 18 maart voor de 1e keer naar controle bij de vk.

Ik heb donderdag mijn 3e echo!
Ik kan ook niet wachten.
Als alles dan nog steeds goed is met beide kindjes dan mag heel de wereld ( = facebook) het weten!

Ik heb de week na volgende week m'n eerste echo. Mijn man gaat niet mee, maar dat vind ik eigenljik niet zo erg. Is misschien ook wat anders, zo met de vierde... Hij kan het zich ook echt niet veroorloven om er vrij voor te nemen, misschien dat ik het daarom ook minder erg vind. Ik hoop dat hij, als die echo goed is, het ook een goed idee vindt om het gewoon aan iedereen te vertellen, want dat wil ik het liefste wel eigenljik.

Succes allemaal bij jullie echo's!

Mijn man is ook niet bij de volgende echo, want hij is altijd 6 weken weg en 6 weken thuis. Maar gelukkig kan ik hem direct bellen na de echo.

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes bij de echo's

Ik heb woensdag de eerste echo (7 weken) en meteen de afspraak bij de gyneacoloog. Mijn man heeft het geluk dat hij redelijk makkelijk vrij kan krijgen en meegaat en vind het wel zo prettig na 5 mk.

Succes

Terug
Bovenaan