dinsdag eindelijk ingeleid!!

Hoi allemaal,

Trekken jullie het nog een beetje? Ik zit er al een paar weken doorheen. Loop al 6 weken te tobben met infecties van luchtwegen en blaas. Medicatie sloeg niet aan en nu eindelijk een nieuw middel dat helpt. Tevens sedert 3 maanden bekkenklachten die steeds erger worden. Grote moeite met lopen en enorme pijn. heb zelfs al diverse keren in het ziekenhuis gelegen.
Vandaag bij de gynaecoloog geweest en het blijkt dat ik na 6 weken aanmodderen nog steeds maar 1cm ontsluiting heb en de kleine is nog steeds niet ingedaald (dit is mijn 3de kindje anderen waren dat ook niet). Dus vandaag toch proberen de boel wat los te weken want ik trek het gewoon niet meer. Ben vandaag 40.1 week.
Toch baal ik want dit wordt mijn derde keer dat ik wordt ingeleid( vorige bevallingen duurden 3 dagen en met veel problemen) en dat ik het gevoel heb dat mijn lichaam mij weer in de steek laat. Zijn er meer die dit gevoel hebben?

gr. Manuëla

ppfff verschrikkelijk zeg als je zo'n zwangerschap hebt!
je vorige bevallingen waren nou ook niet echt makkelijk zo te lezen.
zwaar hoor!
fijn dat ze je nu eindelijk willen gaan inleiden. dat je baalt snap ik wel, maar aan de andere kant: als hij er maar uit komt toch :D
nog even volhouden!!!!

hier is alles nu vollop bezig. weeen om de 4 minuten nu dus dat gaat de goede kant op.

heel veel succes met de laatste loodjes!!

liefs, do

Ik lig in bed, al een week. de eerste helft van de week is mn schoonmoeder in huis geweest om mijn huishouden te runnen, nu mijn moeder. Het is een vervelend gevoel niet meer in staat te zijn om voor je huis/gezin te zorgen.

De longontsteking is wel weg en de meeste verkoudheidsklachten zijn door de amoxycilline ook verdwenen, maar blijf hoesten en mijn longen zitten nog steeds vol. Herstel gaat super langzaam, ik blijf een benauwd gevoel houden, maar het gaat wel beter. Sinds gister zijn de eerste harde buiken ook weer terug. Nog geen voorweeën die zijn met de komst van de griep verdwenen. De kleine was tijdens mijn griep/lonontsteking heel rustig. Nu komt er weer meer leven in.

Heb wel met de verloskunidge overlegd gister. Ik het ziekenhuis hebben ze me vorige week aangeraden om als de bevalling begon naar het ziekenhuis te gaan. Nu een week later zag de verloskundige een thuisbevalling wel weer zitten.
Als de weeën om de 5 minuten zijn moet ik bellen, als ze langs komt en het gaat snel, wordt het een thuisbevalling, als het rustig gaat dan gaan we naar het ziekenhuis.
Ze verwachten een bevalling van 3 uur, dat vinden ze dan snel. We zien het wel, ik verwacht pas tussen dinsdag en vrijdag te bevallen. Maar ik ben vandaag uitgerekend.

ik heb ook 3 kuren amoxy gehad en heb nu een ander middel en dat helpt al beter.
ik doe ook niks meer en mannetje wordt al helemaal gestrest van het huishouden en hoe het moet haha.

ik heb nu licht bloedverlies maar dat komt omdat ik gisteren door mijn (mannelijke gyn ben gestript) verder zet het nog niet echt door. Ik moet bij weeen meteen bellen daar de kleine niet is ingedaald.
Caat heel veel sterkte want voor je bevalling moet toch ook wat meer lucht hebben.

Terug
Bovenaan