Dinsdag naar de bedrijfsarts

Heb vanmorgen een brief ontvangen.. ik moet dinsdag (11:30) naar de bedrijfsarts toe voor een gesprek..
Ben daar toch wel zenuwachtig voor.. Straks gaan ze zeggen dat ik me aanstel en ik gewoon 4 dagen aan de gang moet.. Ik ben blij als ik dat gesprek gehad heb en weet waar ik aan toe ben.

Vandaag was de eerste dag dat ik me redelijk goed voelde.. dus ik dacht dan ga ik even de badkamer soppen.. nou dat heb ik gelijk geweten ook.. de badkamer is weer heerlijk schoon maar loop weer te hijgen als een oud wijf en mijn rug doet weer zeer!

En dan ben je een gezonde meid van 24... voel me afentoe net een oud wijf wat tijdens een wandeling om de 5min op de rolator moet gaan zitten om bij te komen....

Dus dinsdag gesprek en dan nog 6 nachtjes slapen voor de 2e echo:)

Liefs
 
Hoi,

Maak je niet te druk om dinsdag zal wel goed komen.

Van dat hijgen is volgens mij heel normaal ik heb het ook ben dan wel aantal weken verder maar als ik de dochter na school heb gebracht dan ben ik ook bekaf.
Ik zei toevallig van,ogen nog tegen mijn schoonmoeder voel me net een oud wijf ik hijg me een ongeluk.

Ik heb het gelukkig op het werk kunnen regelen dat ik kan komen werken en als het niet meer gaat mag ik naar huis ze zorgen er nu voor dat er voor mij iemand anders werkt ik ben dan gewoon extra,maar merk wel dat ik helemaal uitgeput ben als ik thuis ben en dan heb ik maar 4 uur gewerkt.

 
Spannend dinsdag maar aan de telefoon begrepen ze je ook al..en jou baas volgt niet bepaalt de regeltjes..komt best goed!

Ik heb ook 's ochtends als ik mn dochter naar school heb gebracht, al het gevoel dat ik er een hele dag heb opzitten..en dan moet ik nog het huishouden gaan doen..ppffff zo geen zin in..ik werk niet vanwege mn gezondheid dus dat probleem heb ik gelukkig niet..
 
@rian
fijn dat jij het zo heb kunnen regelen met je werk! Bij mij zal dat helaas niet gaan want wij werken op afspraak.. dus ja als ik er ben word er voor mij ingepland en kan ik niet zomaar naar huis gaan.. wij werken met een klein team dus is ook niet zo dat er makkelijk iemand voor mij in kan vallen iedere keer.

@elize
Aan de telefoon sprak ik met het UWV en die begrepen mij idd.. maar ik moet nu naar de bedrijfsarts en die 2 staan los van elkaar..

Het is ook een vervelende eigenschap van mij.. ik word altijd strondzenuwachtig als ik met hogere moet praten of in dit geval iemand die voor mij gaat bepalen hoe en wat.. hou ik gewoon niet van..
 
dat ken ik..ik hou daar ook helemaal niet van..heb heel wat vervelende gesprekken achter de rug..ik word nu pas eindelijk begrepen!!
je moet het treffen met zo'n bedrijfsarts!!
en hoop heel erg dat je het treft!!
 
Terug
Bovenaan