Dinsdag punctie...

Hallo Meiden,

Gisteren heb ik een echo gehad om tezien hoeveel follikels ik had en hoe groot ze al waren.
Ik heb in totaal 7 follikels van 14-16 mm.
De vorige keer had ik er meer dan 30 en dat is niet goed.
Ze zeggen dat het nu allemaal beter van kwaliteit is, we zien wel ik ben geen arts.
Dinsdag 10-4 de punctie...
Zie er wel weer een beetje tegen op maar het is voor een goed doel zeggen we maar.
Nu ook hopen dat het zaad van mijn man ook wat beter is dan de vorige keer en dat we maar een goede en mooie cryo's hebben.
Ik hou jullie op de hoogte.

Fijne paasdagen allemaal

Gr. Sylvia

Hallo Silvia,

Nou spannend zeg....
Het is zo dinsdag....
Nog ff een paar dagen broeden op die eitjes en dan hoop ik voor je dat het dinsdag allemaal mee valt.

Toi toi toi

Liefs,
mama peet

Hé Silvia, wat toevallig zeg, we hebben allebei gelijk de punctie! Ik was net de IVF lijst aan het zoeken en mij aan te pakken en toen ik hem geplaatst had zag ik jou berichtje! Ik heb hem meteen nog een keer aangepast, dus je staat erbij!

Heel veel succes as. dinsdag. We zitten niet in hetzelfde ziekenhuis, anders hadden we samen een kopje thee kunnen drinken!

Groetjes, Pleun

Hallo Sylvia,

Das inderdaad erg sterk...op dezelfde dag de punctie als Pleun...zitten jullie gezellig samen op de sofa te relaxen.

Ik wens je alvast heel veel sterkte voor dinsdag en hopelijk heb ook jij over een paar weekjes heel goed nieuws te vertellen. Ik denk aan je!!!

Heel veel sterkte!   Liefs indy

Terug
Bovenaan