Dinsdag testen!

Je begrijpt natuurlijk wel, deze dagen worden enorm spannend voor mij. Voor jullie minstens even spannend!

Eigenlijk hadden mijn vriend en ik ons voorgenomen om op 8 augustus (op zijn 30ste verjaardag dus!)een zwangerschapstest te doen, maar we hebben besloten er dinsdag al eentje te doen. Als de test negatief is, dan doen we 8 aug alsnog een test(vanwege dat het zwangerschapshormoon er mogelijk misschien wèl in zit dan).

Ik zal alle symptomen die ik heb gevoeld/voel even op een rijtje zetten, misschien herkennen jullie er wel wat in (altijd leuk!)

- zeurderige buikkrampen (vandaag trekkerig)
- pijnlijke tepels
- zwaarder wordende gespannen borsten(soms jeuk)
- vreetbuien
- stemmingswisselingen; vaak hevige emoties
- draaierigheid
- hele lichte misselijkheid heeel af en toe
- druppeltje bloedverlies na gemeenschap (heb ik normaal nooit, en ik heb gelezen dat als je zwanger bent,
je baarmoedermond vol bloed zit en daarom heb je meer kans dat de penis een adertje raakt)
- vandaag constipatie (verstopping) geconstateerd op de wc
- het ene moment erg moe en het andere moment energiek
- Haar wordt opeens sneller vet

Ik heb dit allemaal, zonder verbeeldingen, maar blijf sceptisch, omdat het van veel factoren afhangt en ik teleurstellingen wil voorkomen. Maar toch...!

Meiden, wat hebben jullie allemaal?

Dikke kus voor iedereen
Vooral voor de ongeduldigen der ongeduldigen! =D

hai bar,

wat bedoel je met verstopping?
dat je wel wil maar je kan niet?
stemmingswisseling heb ik niet tenminste...
gister was ik bekaf en nu gaat het wel.
mijn bloeding is nu gestopt na 5 dagen.
heb nu vloeibare slijvorming (druppels)
ik hoop dat het raak is voor je
groetjes desiree

dus je bent ongesteld geweest? hmm geef nog ns wat info over in welke ronde je zit, je NOD dag enz.?

ja dat bedoel ik met verstopping ja ;)

wisten we maar wat hè...;)

Terug
Bovenaan