dinsdag word karlijn geopereerd

na weer lang sukkelen met d'r gezondheid ( steeds verkouden en luchtweginfecties) zijn we weer terug gegaan naar de kno arts
ze had weer een keelontsteking en een bovenste luchtweginfectie en het is nu echt tijd om haar keel en neusamandelen eruit te halen , het kan niet meer gerekt worden omdat de antibiotica's niet meer aanslaan
hij heeft er zelfs vaart achter gezet en komende dinsdag word ze al geholpen
ben best zenuwachtig en angstig

hoop dat alles goed gaat en dat mijn meisje dan eindelijk verlost is van die rot infecties

groetjes maurilla

hoi hoi,
dat is wel snel dat ze geholpen kan worden, hoop voor haar dat het allemaal meevalt en dat ze er vanop knapt. Zielig dat ze zo aan het kwakkelen is steeds.
Sterkte dinsdag voor jullie allemaal
groetjes annelies

Sterkte voor dinsdag! Ik hoop dat het meevalt. Meestal zijn ze erg snel klaar. En je hoort toch wel vaak dat kinderen er erg van opknappen.

Oh dat is fijn zeg, dat ze haar nu zo snel helpen! Kan me voorstellen dat je t spannend vindt. Ik hoop voor jullie dat het allemaal mee valt. Sterkte dinsdag!!

fijn dat er nu toch vaart achter wordt gezet, hopelijk is ze snel weer de oude en kunnen jullie ook nog een beetje genieten van de komende feestdagen
in ieder geval veel sterkte gewenst

Terug
Bovenaan