diosynth en moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest

01.05.2006
Moeders voor Moeders gaat door met inzameling van urine van zwangere vrouwen
-Diosynth heeft hMG-inzameling- beëindigd

Ik kwam net op de site van moeders voor moeders en kwam bovenstaand artikel tegen.
Als dit bedrijf (wat van Akzo is) dit niet meer bewerkt, wie doet het dan nu?
Ik ben van plan mij aan te melden voor MvM maar wil wel weten of het nu wel goed terecht komt... weten jullie hier meer over te vertellen?
Groetjes, Nicole 7w4d

Hoi, nou ik ben net klaar met moeders voor moeders. Gisteren was me laatste kratje opgehaald. Dus ik neem aan dat het gewoon goed terecht komt.

En je krijgt zoveel leuke kadootjes en je doet er natuurlijk heel veel toekomstige moeders een plezier mee!

Want ik moet er niet aan denken dat ik pas zwanger wordt na een paar maanden of jaar(en)!!!!

Dus ik raad het je echt wel aan!

Groetjes Ellen!

Hoi hoi,

Ik doe net mee aan moeders voor moedrs en ben toch erg benieuwd. Ik ga het binnenkort aan m'n contactpersoon vragen. Ze is nu alleen op vakantie.

Groetjes Joyce

HoI,

Geen paniek hoor! Het gaat om de inzameling van Hmg, niet Hcg.
Hmg is voor vrouwen met overgangsklachten. Hier is geen markt meer voor. en daarom is de inzameling gestopt. Het verwerken van de urine van zwangere vrouwen voor HcG-winning gaat gewoon door. Dus doe vooral allemaal mee!
Helaas wordt een heel klein deel van de hcg afgenomen van Akzo voor de productie van dieetpillen. Hier valt niks aan te doen. Dat wordt wel eens als reden aangegeven voor vrouwen om niet mee te doen. (''het komt toch niet goed terehcht'')
Het gaat echter maar om een klein percentage.
Toen ik meedeed met het inzamelen hoorde ik in diezelfde periode dat er 2 vrouwen in mijn omgeving zwnager geraakt waren door injecties  met het hcg hormoon, dus via moeders voor moeders, dat vond ik zo fijn om te horen!
Ik vond het een getob met die urineflessen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb!
groeten |Elke

Terug
Bovenaan