dip, dip, dipperdedip...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Kennen jullie dat? Zo'n dag dat je alleen maar heel erg medelijden met jezelf kan hebben? Dat je al volschiet als de caissiere bij Albert Heijn niet snel genoeg gaat?
Dat je moet janken van de Merci-reclame?
Zo'n dag heb ik vandaag. Het begon vanochtend met een telefoontje van een goede vriend dat hij vader werd.. hij was al de derde (!!) deze week met zulk baby-nieuws. Toen opende ik het forum vandaag en zag al die geweldige berichten van al die zwangere dames... Ik ben natuurlijk ontzettend blij voor ze, want iedereen hier heeft het zo verdiend en wacht er al zolang op.. maar er knapte echt iets in me, gedurende de loop van de dag. Ik wil niet zielig doen, maar ik hoorde verdorie ook in dat rijtje! Waarom lukt er bij mij na 4,5 jaar eindelijk een IUI en krijg ik miskraam???
Ik heb het zo gehad met die stomme IUI, heb er echt helemaal geen vertrouwen meer in.
Heb vandaag voor 200 euro aan nieuwe kleren gekocht, maar zelfs dat heeft niet echt geholpen.
Sorry voor mijn geklaag tussen al die blije berichten, voel me een beetje de chagrijn, maar ik kon er effe niet meer tegen..

Veel liefs voor jullie allemaal...

Saartje

Waaaat, nieuwe kleren gekocht en zelfs dat hielp niet.. haha! Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Op zo ´n dag moet je ook lekker doen wat JIJ wil doen en niet anders!
Ik hoop dat je toch weer je schouders eronder zet en met goede moed verder gaat!
Succes enne morgen zijn de winkels weer een hele dag open .

HEEEEEEE!!!! GEEN SORRY ZEGGEN HOOR!!!! Je mag je gewoon best eens klote voelen! Het gevoel wat jij nu beschrijft ken ik maar al te goed. Ik was het vertrouwen in iui ook helemaal kwijt. Maar meissie vergeet niet dat je zwanger was van deze iui en dat het dus kan!! Ik weet zeker dat het ook jou gaat lukken!! BELIEVE ME!!! JE KAN HET!! Maar voor nu mag je je best gewoon klote voelen en dit gevoel even over je heen laten komen. Als je ff wil kletsen weet je me te vinden!!

X ing

Saartje die dagen kennen wij allemaal. En dan mag je je best even heel zielig vinden. Dat is zeer menselijk. En als ik je hoor na 4,5 jaar, nou dan mag je zeker klagen.

Wij weten hier precies hoe je je voelt. En het is ook best klote als er zoveel goed nieuws voorbij komt maar jij hoort daar niet bij. We kennen het allemaal.

Wij zijn hier gewoon voor elkaar.

Ik hoop dat je wel nog een fijn weekend hebt.

Groetjes
Nicole

Nou Saartje je mag je eigen best wel verdrietig voelen. Is helemaal niet erg. We zijn er voor je om je te steunen. Ik kan niet veel doen om je te steunen maar we zijn er voor je op dit forum.

Sterkte
Groetjes Claudia

Heej Saar,

Oh wat ben ik blij dat jij het nu zo onder woorden brengt en opschrijft. Want zo zullen velen van ons zich vaak voelen, ik in elk geval wel. Ben natuurlijk niet blij dat jij je nu zo K****N voelt maar wel dat je je uit.
Kan je pijn en verdriet absoluut niet wegnemen maar we zijn er voor je.

Lfs Scorpy en een hele dikke knuffel!!!!

Hé Saartje,

Ik denk dat we ons allemaal weleens (vaak) zo voelen, de ene keer kan je wat meer hebben dan de andere keer.
Dat gevoel komt vooral voort (bij mij dan) uit het feit dat we zo weinig begrip krijgen van andere mensen. Wij moeten wel begrip hebben voor andermans problemen, blijdschap etc, maar voor ons is er niets over.
Dat je jaloezie voel is heel begrijpelijk, daar hoef je je ook niet voor te schamen.
We zijn allemaal hardstikke blij als er iemand zwanger is en hopen dat het goed gaat, maar  wij willen het ook zo graag. Wij  (alle meiden op  dit forum) hebben het allemaal dubbel en dwars verdiend, we moeten er zoveel voor doen.
Helemaal als mensen het standaard zinnetje hebben van: we hadden niet gedacht dat ik zo snel zwanger zou worden. Waarom vertellen mensen dat altijd, ik kan dat er echt niet bij hebben hoor.
Ik kan dan wel janken en ben dan zoooooooooo jaloers, waarom zij wel en wij niet.
Ik had daar ook zo'n last van na mijn miskraam. Ben ik EINDELJK zwanger, gaat het mis, WAAROM??????

Gooi je gevoel er hier maar gewoon uit hoor. Wij weten allemaal wat het is en hebben er allemaal last van.

Kruimel

Terug
Bovenaan