dip

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit even in een dip. De rode duivels zijn weer gekomen. Ik weet wel dat ik vergeleken met vele van jullie nog niets te klagen heb, maar naarmate de zwangerschap langer op zich laat wachten (ronde 20), is de teleurstelling iedere keer groter. In het ziekenhuis hebben ze helemaak geen afwijkingen kunnen vinden, maar waarom lukt het dan niet. Ben nu 35 en het kan ook geen jaren meer duren. Ik word ook helemaal gek van iedereen die maar aan mijn kop loopt te zeuren waarom we nog geen kinderen genomen hebben. En die me dan ook nog moeten waarschuwen dat de biologische klok doortikt en dat het voor kinderen niet leuk is om oude ouders te hebben. Grrrrr!
Nou ja, sorry voor mijn geklaag. Morgen of overmorgen is mijn dipje vast wel weer over.

Liefs, Mendy

hee Mendy!

Ook jij mag in een dipje zitten hoor!!
En schrijf het dan ook maar lekker van je af!!

Altijd balen voor iedereen als die rode dingen weer om de hoek komen en ook het andere wat je schreef is voor velen hier herkenbaar hoor!

Succes!

Liefs Linnepinnie

Goedemorgen!

Gaat het alweer wat beter vandaag? Ik zit nu ook op mijn werk met de krampen in mijn buik..Zal denk ik vandaag ook weer ongi worden. Bij mij kunnen ze ook geen oorzaak vinden (ben al 3 jaar bezig) nu 3 x IUI gehad zonder hormonen en ik ga voor poging nr. 4 in januari met hormooninjecties.

We mogen misschien niet klagen dat we geen ernstige dingen hebben ofzo maar onze gevoelens zijn er niet minder om. Gewoon lekker klagen en een potje janken en weer door!! Kop op Hoor! Op naar de volgende ronde!

Groeten Mo

Hoi Mendy,

Heel herkenbaar, als ik de  weer op bezoek heb ben ik altijd extra teleurgesteld, en zit dan in een dipje. En dan is er eigenlijk niets fijners om even lekker van je af te klagen.
Lastig dan dat er bij jouw in de omgeving ook nog mensen zijn die over je Bio klok gaan beginnen.

Heel veel sterkte en lucht lekker je hart.

Groetjes Belle

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reakties. Het gaat nu wel weer. Uithuilen en gewoon maar weer doorgaan. Fijn hoor, zo'n forum met lotgenoten en mensen die je begrijpen.

Liefs, Mendy

Hoi Mendy,

Logisch dat je even in een dip zit. Bij ons was het uiteindelijk raak in ronde 27! Dus laat je kop niet hangen, het kan echt nog gewoon! Mijn grootste dip was rond ronde 20, toen leek iedereen in mijn omgeving wel zwanger: 3 vriendinnen, 2 collega's waar ik veel mee optrek en ook nog onze fitnessinstructrice.

En natuurlijk is het heel fijn om te weten dat er niets mis is met jullie beiden, maar dat maakt de teleurstelling er niet minder om! Het maakt je volgens mij juist nog onzekerder, want waarom lukt het niet als alles oké is?!?!?!

Sterkte, hopelijk ben je weer snel door je dip heen! En wie weet is het de volgende ronde wel raak!

Succes met klussen de komende ronde!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan