Moet effe alles kwijt hoor!!! Ik ben nog steeds niet Ongi geworden nadat ik 5 weken geleden ben gecurriteerd. Omdat ik last had van allerlei kwaaltjes ben ik gister toch gaan testen, want ja je weet nooit natuurlijk. Helaas Negatief!!! Echt wel balen. Eigenlijk had ik het kunnen weten maar ik had zo enorm gehoopt dat ik weer zwanger zou zijn... Dus het is nu maar wachten wanneer ik dan eindelijk eens ongi word.
Mijn schoonzusje is wel zwanger en moet ik oktober bevallen. Maar op een of andere manier kan ik er niet goed tegen want ik mezelf enorm kwalijk neem. Mijn vriend is enorm blij en trots op zijn kleine zusje. En het is niet dat ik het haar niet gun, maar aan de andere kant vind ik het oneerlijk allemaal en behoorlijk pijnlijk om haar zo met die dikke buik te zien. Ik ben echt niet trots op mezelf dat ik dit gevoel heb, maar heb die gevoelens gewoon echt niet meer de baas.
Sorry voor het geklaag maar moest het echt effe kwijt.
Danielle
Mijn schoonzusje is wel zwanger en moet ik oktober bevallen. Maar op een of andere manier kan ik er niet goed tegen want ik mezelf enorm kwalijk neem. Mijn vriend is enorm blij en trots op zijn kleine zusje. En het is niet dat ik het haar niet gun, maar aan de andere kant vind ik het oneerlijk allemaal en behoorlijk pijnlijk om haar zo met die dikke buik te zien. Ik ben echt niet trots op mezelf dat ik dit gevoel heb, maar heb die gevoelens gewoon echt niet meer de baas.
Sorry voor het geklaag maar moest het echt effe kwijt.
Danielle