DIP!!

Moet effe alles kwijt hoor!!! Ik ben nog steeds niet Ongi geworden nadat ik 5 weken geleden ben gecurriteerd. Omdat ik last had van allerlei kwaaltjes ben ik gister toch gaan testen, want ja je weet nooit natuurlijk. Helaas Negatief!!! Echt wel balen. Eigenlijk had ik het kunnen weten maar ik had zo enorm gehoopt dat ik weer zwanger zou zijn...  Dus het is nu maar wachten wanneer ik dan eindelijk eens ongi word.
Mijn schoonzusje is wel zwanger en moet ik oktober bevallen. Maar op een of andere manier kan ik er niet goed tegen want ik mezelf enorm kwalijk neem. Mijn vriend is enorm blij en trots op zijn kleine zusje. En het is niet dat ik het haar niet gun, maar aan de andere kant vind ik het oneerlijk allemaal en behoorlijk pijnlijk om haar zo met die dikke buik te zien. Ik ben echt niet trots op mezelf dat ik dit gevoel heb, maar heb die gevoelens gewoon echt niet meer de baas.

Sorry voor het geklaag maar moest het echt effe kwijt.

Danielle

Hoi Dani,

Wat jammer meid. Maar geef de moed nog niet op! Deze ronde misschien niet, maar dan vast een volgende. Na een curetage kan het 6 weken duren voordat je weer ongi word. En dat met al die kwaaltjes... Zo herkenbaar!
Zelfs dat jaloerse. Daar had ik vorige week ook een stukje over geplaatst. Het hoort er allemaal bij. Maar je kunt je er soms behoorlijk lullig over voelen. Natuurlijk gun je het een ander, maar eigenlijk wou je dat jij zwanger was. Gewoon aan toe geven. Is heel normaal.

Groetjes, Kat

Hi Meid,

Je gevoelens zijn heel begrijpelijk hoor! Het doet je natuurlijk pijn om iemand en uitgerekend iemand die zo dichtbij staat met een mooie dikke toeter te zien. Het is toch enorm wrang zo na jouw/jullie eigen verlies. Daarnaast denk ik dat het vanzelf weer meer wordt dat je er wat van kunt gaan genieten. Ik geloof heus dat je het haar ook gunt. Misschien helpt het om met haar over je gevoelens te praten. Het kan best ook voor haar moeilijk zijn dat het haar wel is gelukt en jou NOG niet. Geef jezelf de tijd.

Wat je menstruatie betreft. Na mijn curettage duurde het 9,5 week voordat dit weer kwam en daarna had ik een cyclus van ruim 6 weken. Geen peil op te trekken hoor en volgens mijn gyn volkomen normaal. Het is super frustrerend maar ik denk dat ook hiervoor geldt gun jezelf de tijd. Je lichaam heeft het blijkbaar nodig.

Nou lieverd hou je taai en ik hoop (en denk ook wel) dat jouw wondertje ook komt. En gewoon je hart blijven luchten hier hoor, vind echt niet dat je zeurt!!!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan