dip

ik zit ff in een dipje.
heb van de zomer een mk gehad na 9,5 zwangerschap
was toen in ronde 2 zwanger

nu zit ik in ronde 2 na de mk
en zou deze week ongi moeten worden (of dus juist niet)
heb nu al 2 dagen ongikrampen, voornamelijk 's ochtends en 's avonds
zit nu dus echt af te wachten of het doorzet,

en dat gevoel is teleurstelend
was de eerste x zo snel zwanger en ook zo weer niet en ben nu een beetje bang dat het toen gewoon mazzel was.
en dat het nu langer gaat duren en daar was ik niet echt op ingesteld (naief misschien)

weet ook wel dat ik niet mag klagen andere doen er veel langer over enzo.

maar heb nu gewoon ff een rot gevoel.

gr

Hé klavertjevier,

natuurlijk is het een teleurstelling als je het gevoel hebt dat je weer ongesteld moet worden. Maar je hebt gelijk als je zegt dat zwanger worden ook wat langer op zich kan laten wachten dan ronde 2. Er zijn ontzettend veel mensen die er langer over doen. Probeer jezelf de tijd te gunnen. Dat is moeilijk, vooral als je liever nog gisteren dan vandaag zwanger zou zijn geweest. Maar het is niet raar of afwijkend als je er een paar rondes langer over doet. Mijn eeste zwangerschap heeft ruim 2 jaar op zich laten wachten en bij de tweede was het in 1 keer raak. Dat is helaas een mk geworden, maar het was voor mij een enorme steun dat nu bleek dat ik ook snel zwanger kon worden en niet weer zo lang hoefde te wachten.  Ik denk dat je  weinig meer kan doen dan goed voor jezelf zorgen zodat je lekker in je vel zit en natuurlijk vrijen. De rest is aan moeder natuur....
Veel sterkte!

Groetjes,
Margrethe

Hey,

Rot voor je dat je in een dip zit. Ik herken het wel, ik heb nu drie miskramen achter de rug, en iedere keer was ik in 2 keer zwanger, wat natuurlijk ontzettend snel is. Maar toch ben je het liefst meteen weer zwanger. Ook ik was bang dat het dan ineens heel erg lang ging duren....Je wil het liefst gelijk weer in "de race" zijn! Hoop voor je dat je toch snel weer zwanger ben, het is cliche, maar als je lichaam er klaar voor is zal het ook gebeuren. Sterkte,

Liefs Sarah

he klavertjevier,

Vervelend dat je weer een ongi gevoel hebt. Ik weet dat dat een flinke dip kan veroorzaken. Maar bedenk je wel: geen bloed = goed, dus geef de hoop nog niet op! Ik dacht ook ongi te worden (paar dagen beetje roze afscheiding), maar uiteindelijk bleef mijn ongi uit en testte ik positief! Het kan dus nog wel :) en ik hoop voor je dat je lichaam je voor de gek houdt momenteel en je ongi toch wegblijft de komende  9 maanden.

Ik duim heel hard voor je dat je toch snel zwanger bent!

liefs,
Dion

hoi meiden

bedankt voor de reactie

heb vanochtend een test hedaan en kan het bijna niet geloven maar ben zwanger.

schaam me nu een beetje over mn reactie maar goed iedereeen voelt zich wel eens down.

hey klavertje,

Wat een goed nieuwa zeg GEFELICITEERD!
Ik hoop dat je kan gaan genieten zonder al te veel twijfels en dat het deze keer goed gaat. Ik duim voor je, laat je nog even wat glitters achter? wie weet helpt het.
Ik heb zelf 11 okt mijn nod na mk in augustus. Ik heb nu al steeds ongie achtige pijn in mijn buik, maar na het lezen van jou verhaal heb ik weer een beetje hoop.
Heel veel geluk toegewenst,

xx natascha

He meid,

Zie je nou wel, je moet niet te vroeg opgeven! Van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan!
Overigens hoef je je er helemaal niet voor te schamen hoor, ik had ook een dip toen me dat vorige maand gebeurde hoor!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan