dip

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik typ maar van mij af...
Ik zit aardig bij de pakken neer. Het wil gewoon niet!
Iedereen, IEDEREEN die ik ken is in verwachting, zie ineens zoveel dikke buiken... En dan denk ik, waarom IK gewoon niet een keer.. Vandaag weer negatief getest. Ik denk dat ik er maar niet meer mee bezig ga. Ik ga mijn energie maar in andere dingen steken.
Ik weet het gewoon even niet meer.

Ach meid toch ik ken je gevoel! Als je erop let is idd iedereen om je heen zwanger..... Bah bah bah

Geef de moed niet op jou tijd komt ook echt. Wanneer is je nod? Kan het zijn dat je te vroeg getest hebt?

Vandaag een baaldagje en probeer er daarna wat minder mee bezig te zijn wie weet helpt dat.

Kom op meid!

Hi,
Ik moet allang ongesteld worden. Was de laatste keer 9 juli... Dus het blijft al heel lang uit. Daarom vind ik het zo raar dat ik niet ongesteld word.

Je cycles kan een maand opeens heel anders lopen. ik ken het gevoel dat dan denkt ik moet dan wel zwanger zijn, maar helaas meestal niet. Hoop dat het bij jouw anders is maar ik heb er ook zulke maanden bij zitten en krijg dan heel veel zwangerschapverschijnselen maar ben dan niet zwanger. Je hormonen zijn dan van slag, kan na deze maand weer goed zijn.

Bij mij is ook iedereen om me heen zwanger. Merk ook dat ik er steeds moeilijker mee krijg vooral als ze zeggen ik was in een keer zwanger. Ben dan best jaloers.

Hoop voor je dat je snel duidelijk hebt en probeer tot die tijd afleiding te zoeken en niet te veel te testen. Ik test altijd de volgende maand pas weer.
Succes.
gr.

Ik voel me wel anders dan anders. Mijn buik voelt zo 'aanwezig'. Dikker dan normaal.
Ik wacht af. Hopen dat ik snel ongi word en dan maar maar de volgende ronde!

Volgens mij hebben de meeste dames hier op het forum dit ..Voel me ook zo op en top zwanger 30e mijn nog maar teste helaas ook negatief vanmorgen ook geen iniminie licht streepje nee spier spier wit ..

het gevoel dat iedereen zwanger word behalve jij is killing ...en dan die symptomen die je lichaam af geeft bahh ..

Wens je veel sterkte !!

Liefss

Jullie horen het wel!
Ga er niet meer zo mee bezig.
Net veegde ik wat bloed af, dus denk dat ik ongi ben.

Terug
Bovenaan