Dipje / sip

Hoi Meiden,

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die een beetje sip zijn de afgelopen dagen. Ik het gewoon niet geloven dat ik zwanger ben, en dat we in maart een kleine frummel in onze armen hebben. Het sippe gevoel lijkt wel of dat ik me voor mezelf wil beschermen dat mocht het niet goed zijn, het niet zoon teleurstelling is..
Ik heb wel eens vaker gehoord dat moeders het kunnen voelen als het niet goed is, wie kent dit?? Ik ben nu als het goed is 9 weken, en over een week heb ik intake bij de VK en over 4 weken pas de eerste echo... Ik moet zog zolang in onzekerheid blijven. Ik geloof dat ik het liefst 4 weken ga slapen en op de ochtend van de echo weer wakker wordt haha.

Liefs Repelsteeltje

Hoi meid,

ik herken dit rot gevoel.
Daarom hoeft het niet persé mis te gaan hoor !!
Het is en blijft een wonder e !! En het lijkt me normaal dat je soms zo'n gevoel hebt.

Veel succes er nog mee meid!

Lief,s
van ons...

Ik wilde even laten weten dat ik me al weer stukken beter voel, en er wel vetrouwen in heb. K ben vandaag bij de VK voor inatke geweest, we hebben wel geprobeerd het hartje te horen, maar dat ding ruiste heel erg. Bleek dat de belly cream die ik op mijn buikje had gesmeerd voor die ruis te zorgen  . Dus dames niet dat op je buik smeren als je naar de VK gaat haha! Ik heb heel kort wel iets gehoord dachten we (de VK en ik). Dus k ben helemaal gerustgesteld!! Febeke jij ook veel succes meid, k ben zo blij blij blij! K denk dat het de hormonen waren waardoor ik een dipje had hihi!

Succes meiden en allemaal een goeie zwangerschap!

Liefs Repelsteeltje

Terug
Bovenaan