ik had jullie al eens verteld over mij vriendin ilona en de ivf in utrecht.donderdag 2 juni gaan ze naar het umc in utrecht,maar nu wil het niet meezitten met die shit unive ze hebben beide een ziekenfondspremie av.uitgebreid pakket en de unive vergoed het niet met dit pakket en ze mogen nog niet over stappen naar het toppakket dat kan pas in januari 2006.de moed is haar dus duidelijk in de schoenen gezakt.Als troost kon ik haar zeggen dat ze op een wachtlijst komt voor ze aan de beurt zijn en dat het toch wel even kon duren.het lijkt me dan dus ook beter dat ze een afspraak maak me die gyn in het ziekenhuis van utrecht.dat het aan kan lopen tot 2006.we hopen zo me man en ik dat het op deze manier gaat lukken voor hun.en overstappen naar een ander zorgverzekering gaat ook al niet.want je zit een jaar aan een contract vast bij de unive.meiden hopen jullie voor ilona en haar man mee dat het op deze manier wel gaat lukken.zelf moet ik 30 juni voor het eerste geprek en prikles voor iui naar het zienkenhuis hier bij ons in het noorden.ben niet bang om me zelf te gaan prikken hoor maar vindt het allemaal zo super spannend het hele gebeuren er rond om heen......nou heel veel knuffies weer van pepe en alle meiden heel veel sterkte met het zwanger worden ik blijf voor jullie allemaal ook mee duimen hoor.doei doei .