dipje

A

Anoniem

Guest

Hoi iedereen..
Ik voel me nu echt bah. ik heb er even geen woorden meer voor. het klint misschien een beetje dom hoor, maar had echt het gevoel dat ik wél zwanger was deze maand! ik heb vanmiddag een test gedaan en deze was natuurlijk negatief...
ik vind het nog steeds raar dat ik maar heel licht ongi was deze keer, maar ik laat het maar voor wat het is. volgende maand maar weer met frisse moed er tegenaan he? al voel ik dat niet zo nu... bah..
ach ja, keep your head up high!! en dat ga ik ook maar doen.
tot de volgende klusweek, jullie horen van mij!

xx bren

Ha Bren,

Jammer zeg voor deze maand. Hier kan je echt even flink van gaan balen, dat begrijp ik natuurlijk heel erg goed. En zeker als je echt het idee hebt dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn. Laat je tranen even flink gaan en probeer daarna weer snel positief te zijn. De volgende ronde wordt vast een ronde met het geluk van de wereld! Succes, duim extra hard voor je.

Zelf zit in  nog even te wachten tot ik ongi wordt. Vandaag is het mijn NOD. Ik heb alleen echt niet het gevoel dat het deze keer raak kan zijn. Ik voel niets anders. Dus het is voor mij nu echt afwachten, en weer snel naar de volgende geluksronde. Dan doe ik weer snel met je mee.

Sterkte meis, Groetjes J

Hoi Bren,

Begrijp dat je hier vreselijk van baalt!!
Shitgevoel is dat, helemaal als je zelf 't gevoel had dat het wel zo was! Misschien was het ook wel zo maar is het al heel vroeg mis gegaan.
Een kinderwens is ook geen makkelijk gevoel, overal om je heen gebeurt het, en zelf wil je het heel graag, maar je hebt het helaas niet zelf in de hand.
Maar ons gaat het ook lukken! Ben ik van overtuigd!!

Liefs Anne

Hoi Bren,

Ja vervelend! We weten allemaal hoe het voelt. En het duurt altijd zolang voordat je weer in je vruchtbare periode zit!
Dat wachten, wachten, wachten.............

Waren we maar IEDERE dag vruchtbaar, dat zou een stuk gemakkelijker zijn!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan