Dipje...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen die dit leest....

Momenteel zit ik best wel in een beetje in een dip, gaat trouwens niet alleen om het zwanger worden want daar ben ik nog maar net mee bezig.
Heb trouwens momenteel wel best wat tekenen van..... maar ik durf gewoon niet te hopen of wat dan ook in die richting.

Ik heb al sinds donderdag last van me rug zonder aanwijzbare reden, temp is hoger dan normaal, ben soms wat misselijk en buiten adem als ik een trap opgelopen ben.

Maar wat ik eigelijk wil zeggen is dat ik me liever even een paar dagen niet teveel meer aat zien hier, zal niet lang zijn maar toch even beetje rusten heb ik het gevoel (klein weekje ofzo)
Heb gisteren behoorlijk ruzie gehad met mijn vriend om niks eigenlijk en dan gan ik weer denken zouden het de hormonen..., maar neee ik durf het niet te denken/hopen want ik zit nog maar in ronde 2 en dat kan gewoon niet.......

En dan nog speciaal voor Kat, ik hoop dat je het niet erg vind om de lijsten die tijd even alleen te doen, als je hier moeite mee heb kom ik die nog wel tussendoor doen.
Laat je het even weten als je wilt dat ik toch nog tussendoor help?
Ik zal ook stiekem nog wel wat komen lezen maar ik voel momenteel niet veel fut om zelf berichten te schrijven........

Forum doet trouwens ook zeeeeeeer moeilijk hier dat werk ook niet erg in mijn voordeel.

Groetjes Toto

doe maar rustig aan meid
en hoop dat het raak is voor je, ronde 2 is snel maar zeker mogelijk!!!
succes

liefs leetje 1981

Lieve Toto,

Neem alle tijd die je nodig hebt! Jij en je relatie zijn even belangrijker dan die lijstjes! En nu we ze op orde gemaakt hebben zijn ze goed bij te houden. Maak je geen zorgen, en kom even weer tot jezelf. Ik doe de lijsten wel.
Ik hoop dat het raak is, en dat je idd last hebt van je hormonen!
Doe het rustig aan!

Groetjes, Kat

Sterkte met je dip Toto.
Kom maar lekker op adem en als alles weer helder is kom je weer lekker met ons beppen. Die lijstjes zijn nou ook weer niet zo belangrijk.

Maar als je nou zwanger bent wel gelijk komen vertellen he!!!!

Liefs TeHa

Terug
Bovenaan