dipje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik zit momenteel even in een dipje. Heb zelfs de hele week vrij genomen van het werk. Ik kan de hele dag wel huilen en ik voel me alsof ik de marathon van new york heb gelopen!! Het is nu een maand na de curettage maar ik krijg er nu steeds meer moeite mee... Die nare hormonen ook!!! Nou, ik moest even mijn hart luchten...
wel fijn dat er zo'n forum bestaat en de hele leuke/lieve reacties erop..dat doet je goed!!
Groetjes, Alida

kop op meid ,huil maar even lekker uit ..het is goed om je emotie los te laten , maar laat je niet meesleuren in die negatieve spiraal!!!

blijf wel positief denken, en komt weer een nieuwe ronde aan en geniet van alle andere mooie dingen in het leven...
jou tijd komt echt!!!
liefs daan

Hoi Alida,
Wat rot voor je dat je hormonen zo opspelen. Probeer me voor te stellen hoe dat moet zijn. Als je er eenmaal voor gaat komt alles wat mis gaat hard aan he!
Ik ben zelf nog vrij nieuw hier, en ken je niet echt..Maar wens je heel veel sterkte, en hoop dat deze moeilijke periode snel voorbij gaat, en je positief weer verder kunt..
Lieve groet R

Hoi.
Ja lijkt me idd heel erg moeilijk zeg!!
Wat goed van je dat je vrij hebt genomen,kun je even bijtanken.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en neem je tijd om het te verwerken.
Heel veel succes meid!!   Liefs Mikkie

Hai Alida,

Het is ook niet niks he? en die hormonen tsja die kunnen inderdaad rare dingen met ons doen. Maar ja, die hormonen moeten er uiteindelijk ook aan meehelpen dat we allemaal zwanger worden toch?
Doe het gewoon ff lekker rustig an, kun je thuis je ei een beetje kwijt?
Zal aan je denken, succes en een  van mij.

Bedankt voor de lieve reacties!!! Kan wel weer janken!!!!!

he meid

laat je niet mee slepen en blijf positief
ik ben hier ook nog best nieuw ken je daar door  
ook niet. maar toch wil ik je veel sterkte wensen

goeie tijden komen zeker nog vergeet dat nooit

liefs berna

kop op he
ik had gisteren ook een mega dip
en iedereen hier heeft me erdoor geholpen
jij komt er ook doorheen, het heeft alleen tijd nodig.
kop op het lukt je vast!

Terug
Bovenaan