dipje

A

Anoniem

Guest
tjee zeg dacht dat ik er nog niet zo heel erg mee bezig was. Maar ik heb nu toch wel even een dipje. Gisteren belde een vriendin op dat ze   zwanger is. Niemand wist dat ze bezig waren of zelfs maar plannen hadden. Zelfs hun ouders waren erg verrast!!
tja dan begint het echt wel te knagen.
Maar goed ik heb wel allerlei vage klachtjes, maar schuif het momenteel eerst maar eens af op het warme weer. Dan kan het ook niet te erg tegenvallen. Tegenvallen doet het toch wel als het een WOD wordt.Zo dat ben ik nu weer even kwijt. zal binnenkort als ik wat meer tijd heb ook reagren op anderen (ben ik best een beetje laks in SORRY)
liefs Daan

Lieve Daan,

De moed niet laten zakken hoor! Ik weet hoe het is om te horen dat iemand anders in je omgeving zwanger is. Dat doet toch zeer, want je wilt het zelf zo graag! Ik heb van de week ook een paar echt een flinke dip gehad, maar mijn mannetje haalt me dan ook zo weer uit te put. Al eeuwen lang krijgen vrouwen kinderen, dus ons moet het toch ook een keertje lukken, dat kan gewoon niet anders!

Onze tijd komt ook nog, alleen kost het veel geduld en dat is af en toe gewoon heel erg moeilijk!

Liefs, Lin

ik laat de moed ook niet zakken ben pas in ronde 3. Maar toch als dan iemand zwanger is van wie je het niet verwacht steekt dat wel.
Als mijn zus nu zwanger zou zijn, zou ik dat helemaal geweldig vinden. Omdat ik weet dat zij er mee bezig zijn. Ook bij een andere vriendin van mij zou ik het geweldig vinden, ook zij zijn voorzichtig weer bezig (na de eerste)
nu klinkt het net of ik het mijn vriendin niet gun, dat is alles behalve waar. Ik gun het hun van harte en ben ook wel blij voor ze. Maar toch steekt het wel een beetje.
Nou ja ik weet ook niet hoelang ze al bezig zijn geweest, misschien al wel langer dan wij.

Ach ik moet mij er ook niet zo druk om maken en gewoon maar hopen dat het bij ons ook snel raak is.
liefs daan

Lieve Daan !
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt en het is een niet meer dan logische reactie.
Dat wij bezig waren voor ons 1e kindje kwamen vriendinnen en kennissen ook achter elkaar vertellen dat ze zwanger waren. O, wat deed dat zeer, vooral omdat het niet zo snel lukte bij ons. Maar goed, natuurlijk ben je blij voor hun en gun je het iedereen van harte, maar diep in je hart wil jij die gene zijn.
Maar als je eenmaal zwanger bent, dan ben je dat gevoel gauw kwijt hoor, let op mijn woorden.
Liefs van Miena.

Kop op Daan!
We hebben allemaal weleens een dipje,mag ook!
Maar voor jou zal het ook heus wel goed komen!
We zitten ongeveer gelijk...we gaan ervoor!!

Suc-6 Swinnie

Daan,

Als je in een dipje zit is het onze taak je eruit te halen! Daar zijn we voor.
Zo herkenbaar, een vriendin van mij had ik verteld dat ik met de pil was gestopt eigenlijk ook meer met haar overlegd, ik heb mijn hart op mijn tong, hoor.

2 maanden later verteld ze me dat ze zwanger is, ik vind het fijn voor haar, absoluut. Het was voor haar totaal onverwacht. Maar wat het vreemde is dat ze nu nooit meer vraagt hoe het bij ons zit, terwijl het een vriendin was, waarvan ik dacht dat we alles deelden. Ze belt nu ook niet meer veel en vraagt eigenlijk niets aan me. Het knaagt toch wel een beetje.

Maar goed we houden vol, en de aanhouder wint zeggen ze................

Liefs talke

Terug
Bovenaan