dipje

Ik ben 23 wk zwanger en heb last van angst- en paniekaanvallen. Ik ben bekent met het medicijn Seroxat. Wie is hiemee tijdens de zwangerschap begonnen en wat zijn je ervaringen?
 
Kzou effe contact opnemen met je huisarts of naar je psycholoog. En als je die niet hebt een verwijzing vragen hiervoor. Anti-depressiva en zwangerschap gaat in heel veel gevallen niet samen.
Sterkte.
 
Als je seroxat wilt gebruiken moet je je laten consulteren door bij voorkeur de psychiater. Zeker niet zelf gaan hobbyen!! Als jij je zo slecht voelt, is het misschien helemaal geen slecht idee om hulp te zoeken. Het is natuurlijk hartstikke belangrijk dat je je weer goed kan redden zodra de baby er is! Zorg goed voor jezelf en vraag hulp!
 
Beste anoniem,
Seroxat is volgens mij een geneesmiddel om rustig van te worden en het lijkt mij niet echt verstandig medicijnen te gebruiken tijdens je zwangerschap, tenzij het medisch noodzakelijk is. Mijn huisarts wil niet eens dat ik een paracetamol in neem. Als je wil beginnen met gebruik van medicijnen zou ik eerst mijn huisarts raad plegen en niet uitgaan van andere mensen die dit medicijn hebben gebruikt tijdens de zwangerschap. Succes!! Groetjes, Pas
 
Hoi ik heb het ook gebruikt, toen ik nog niet zwanger was, maar ik vind het echt een zwaar klote middel. Je wordt er echt vlak van en vooral niet vrolijk.Ik ben er destijds mee gestopt en ben gewoon voor even weggegaan uit mijn omgeving. Nu gaat het een stuk beter met me en ik heb geen troep meer in mijn lichaam. En seroxat is nooit noodzakelijk hoor! laat je ziks aanpraten...sterkte!! S
 
ik heb een kennis die ook zwanger wil worden, en ook anti-depressiva slikt.ze heeft contact opgenomen met eileen engels en die zei dat dat wel kon, alleen onder controle bij ziekenhuis.je baby komt dan verslaafd ter wereld en je moet dan 2 dgn in ziekenhuis blijven. maar volgens haar is dat beter dan zonder medicijnen, want dat geeft stress en daar valt niet mee te leven.. maar zou contact opnemen bij huisarts, verloskundige..
 
Ik heb mijn gehele zw.schap antidepressiva geslikt: ZOLOFT. ik heb namelijk ook last van angst stoornissen. ik slik het al zo'n 7jaar.
ik moet zeggen ik ben nu bevallen van een gezonde dochter. ik slikte wel maar een half pilletje per dag. het kan echt geen kwaad hoor.
je moet jezelf gewoon goed voelen.
groetjes van sandy
 
lieve anoniem,
laat je hierover goed voorlichten en je niet misleiden door mensen die er geen verstand van hebben (bijv. je kind komt verslaafd ter wereld). Ik ben het helemaal met Sandy eens dat een kindje ook niet gebaat is bij stress en soms is er dan de noodzaak dmv medicijnen in te grijpen.
Veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan