?Dipje?

Hoi Meiden,
Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest, kreeg namelijk een samenlevingstest. Die ging dus niet door. Toen de gyn een echo maakte was er aan de linkerkant geen activiteit dus geen "EI". Op de naar de rechtereierstok, maar helaas die was niet te vinden. (vorige x ook al niet). Nu zijn we 3 opties waardoor ze ze niet kon vinden.
1) Cyclus door de war.
2) Eisprong al gehad.(lijkt me sterk 11e dag)
3)Er zitten zoveel verklevingen in mijn buik zodat ze hem niet kan zien.

Wat nu? Nu moet ik a.s. woensdag weer terug en gaan ze weer een poging wagen.
Ik heb gisteren ook bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is of op komst is of al is geweest.
Ik ben nu zo bang dat het nooit zal lukken!!
Grietjes Ang...

Jeetje zeg Ang!!!!!
Zo schiet het natuurlijk ook niet op!!

Nou ik hoop dat je eisprong nog niet was geweest!!!
Heb je de bloeduitslag al binnen of krijg je die morgen te horen??

Nou sterkte morgen en laat het wel weten he...

liefs...
MoMo

Je morgen krijg ik de bloeduitslag te horen. Ik hoop dat ze wel wat positiever zijn morgen hoor!!! Krijgt er zo echt wel een dipje van hoor.
Maar ja opgeven doen we zeker niet.
Ik ben benieuwd morgen, als ik wat weet laat ik het zeker horen.
Groetjes en jij ook suc6
Veel liefs Ang...

Heee Ang,

Goh da's ook raar zeg met die echo!
Hadden je eierstokken hun daggie niet ofzo...dat ze verstoppertje speelden :(
Wel spannend voor je dat je morgen opnieuw mag en meteen ook je bloeduitslag krijgt....
Ik duim voor je dat je morgen een mooi ei te zien krijgt en dat je bloed goed is, meid! Kop op hè.

lfs.,Suus

Hoi Ang,

waren ze gewoon niet te vroeg in je cyclus? hebben ze ook naar je slijm gekeken? volgens mij kan je daar ook het een en ander uit afleiden...

groetjes Bo

he ang, wat vervelend zeg, die onzekerheid. niet te veel piekeren hoor! (weet ik, is moeilijk) gelukkig mag je morgen al je vragen spuien en misschien kunnen ze je dan ook wat meer vertellen. we duimen voor je. laat je horen hoe t is gegaan? lis

Terug
Bovenaan