dipje

goh, dat is een titel die wel wat vaker voorkomt he?
ik heb een beetje een dipje omdat ik sinds een paar dagen een beetje last heb van mn buik (pijn) en aangezien ik geopereerd ben aan endometriose gaat er bij mij meteen een alarmbel rinkelen...mn ongi is al afgelopen dus daar heeft t ook niks mee te maken. brrr, ik word er heel erg nerveus en down van. MoMo heb jij dit misschien ook nog wel gehad na je operatie? (t is nu al 4eneen halve maand geleden) ik heb ineens weer het gevoel dat t nooit gaat lukken. en straks ga ik voetbal kijken bij mensen die kleine babytjes hebben (allebei van een paar maanden) help, ik ga me onder het bed verstoppen! ik ben er helemaal klaar mee, en zo met die pijn kan ik niet echt positief denken.
ik hoop dat ik niet nog meer mensen de put in schrijf...
verdrietige groeten, lis

Hee Lis,

Balen voor je dat je je dipperig voelt, meis...
Wil je eens uitleggen waarom die alarmbel dan gaat rinkelen, wat betekent dat? Heb je ook medicijnen tegen die pijn of niet?
Niet opgeven hoor!! Elke maand is er weer een kans, you know.

Bij verse ouders op bezoek gaan is nu voor jou geen pretje, can imagine... gelukkig leiden onze jongens de boel flink af daar!!

Kop op bissy Lissie, lekker TV kijken en morgen is alles weer anders.

Knuf, Suus

Hoi Lis,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt joh!! En dan ook nog die pijn erbij bah!! Ik kan mij voorstellen dat je het niet zo ziet zitten om nu lekker vrolijk te gaan zitten doen als je je zo rot voelt, maar misschien knap je er wel van op!! En als je er echt geen zin in hebt ga je toch niet!!! Denk aan jezelf!!

Sterkte, liefs moi xxx

Hoi Lis,

balen voor je meid!! ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt....en dan leuk op bezoek bij verse gelukkige ouders.
Misschien moet je gewoon lekker alle aanwezige drankvoorraad naar binnen slaan...jij geeft immers geen borstvoeding, hoeft er 's nachts niet uit voor krijsende baby en kan misschien morgen uitslapen? kan je misschien gelijk vertellen over die ontzettend leuke vakantie die je hebt gepland en welke je met kinderen absoluut niet zou kunnen maken....
tja...allemaal lapmiddelen...het blijft gewoon shit voor je!!

sterkte Bo

he meiden! bedankt allemaal. het gaat wel weer wat beter, maar nog steeds wel steken. waar ik bang voor ben is dat er meteen weer nieuwe verklevingen komen van de endometriose want ze kunnen t wel weghalen, maar niet laten stoppen, vandaar de alarmbellen...ik kijk t nog even aan en anders bel ik mn gyn misschien.
ik moet zeggen dat ik er wel even van heb genoten, van de wijntjes die ik wel kon drinken...en nu is t weekend, ik ga maar ns goed uitrusten, misschien is dat t wel. spreek jullie nog want ik ben veel thuis...liefs lis

Terug
Bovenaan