Dipje

Ha meiden,
Ik voel me vandaag effe kl"te, en waarom????Eerlijk geen idee,ik herken mezelf niet kan erg weinig hebben van mn naaste omgeving en dat heb ik echt nooit, ben normaal vrij stabiel in mn stemmingen.
Zou t door de hormonen komen die ik gespoten heb, maar de laatste injectie heb ik 1,5 week terug gehad of heeft dat nog zo,n lange nasleep??Erg vervelend hoor, ik hoop dat dit snel overgaat dit is voor niemand leuk, had vorige week(tot vandaag) ook erg zere borsten, dit heb ik normaal +-een kleine week voor ik ongi moet worden, nu dus 2 week ervoor en vandaag is de pijn minder,wordt ik dan te vroeg ongi,o, wat een gezeur wordt er nu even gek van, moet dus di. ongi worden en heb ook echt t idee dat ik het wel wordt,ggrrrr.Volg.mnd. geen med.fratsen omdat we dan op vakantie zijn dan zijn we dus weer een mnd verder duurd het weer langer voor ik zwanger ben!!!Nou ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik me nu voel, sorry hoor moest het even kwijt aan mensen die het wel begrijpen dus jullie zijn de pineut. Hopelijk voel ik me de volg x wanneer ik weer hier aanwezig ben beter en kan ik jullie ook weer steunen, als dit nodig is!!
Bleeeh, bah, getver, jakkes, verderrie,ggrrrrr.etc, zo, dat ben ik even kwijt, haha, het heeft al geholpen dat ik t even van me afschrijf, oef gelukkig.
En meiden die zwanger zijn, en ik meen het oprecht,ook al zou ik ook erg in jullie schoenen staan,VAN HARTE GEFELICITEERD enne genieten he en het virus door geven!!
Doei,groetjes pluk

Hoi pluk,

Ik weet wat je bedoelt hoor, ik had vorige week precies hetzelfde! Ik heb nooit last van stemmingswisselingen maar nu bleef ik erin...heel somber en negatief! Bij mij kwam het duidelijk door de hormonen hoor,,,het gaat nu stukken beter!! Lekker van je afschrijven en gelukkig weet je dat het straks weer beter gaat!!!

Heel veel sterkte,,en ga lekker naar de stad en koop wat leuks voor jezelf!!

Liefs moi xxxx

He Pluk en moi, ik heb ook een tijdje heel veel last van hormonen gehad. (overgangskuur, jawel een voorproefje van wat we allemaal gaan meemaken over eenpaar jaar!!!!!) en daar kan je helemaal iebel van worden!!! niet zo raar denk ik. ik merk ook dat t nu beter gaat, maar ik merk wel dat t me geen goed heeft gedaan. dus misschien is t wel lekker om dat niet lang achter elkaar te hebben en een vakantie tussen door te hebben. en....ongi-klachten lijken soms op andere klachten die we allemaal wel zouden willen hebben dus schrijf deze ronde nog niet af he? he meid, even flink jammeren en zeuren en dan weer kop op! veel sterkte, lis

Bedankt moi,enne goeie tip ga ik morgen zeker doen heerlijk even shoppen,al denk ik dat mn man er niet zo blij mee is(nee hoor grapje)
En het gaat al een stuk beter, helpt echt hoor van je af schrijven.
Liefs pluk

Hoi pluk,

Ik had daar ook ene tijdje last van toen ik clomid slikte, was zelf depressief aan het worden, dus het kan heeeeel goed zijn door de hormonen..

Maar shoppen is zeker een goede oplossing, alleen ik kon toen niks leuks vinden en werd daar nog meer sjago van, hahaha...

Maar verwen jezelf lekker, ga desnoods naar de sauna en laat je lekker masseren ofzo en laat je man je ook verwennen!!!

Ik hoop dat je je nu al wat beter voelt..

liefs..
MoMo

Hoi Pluk,

Het is goed dat je het hier van je af hebt geschreven meid. Soms is het ook echt ut allemaal. We know, agree en begrijpen jou meid!
Het lucht op om alles eruit te gooien en eruit te janken heb je het volste recht op!!

Hopelijk voel je je vandaag al stukken beter, heb je je lekker uitgeleefd in het opruimingsparadijs en eet je je bijna ongans aan de chocola, want CHOCOLA HELPT!! En zo kruip je weer uit je dalletje...

Een errrug fijn vooruitzicht dat je op vakantie gaat, kun je echt aan toe zijn he. Waar gaat de reis heen?

Spreek je gauw,
lfs. Suus

Hee Pluk,

Kan me heel goed voorstellen dat je je nu zo voelt, het is ook niet makkelijk allemaal. Maar we zijn er voor elkaar om elkaar te steunen, ook als je je heel erg rot voelt, ben het met Suus eens, ga lekker shoppen en eet lekker veel chocola, voor dat je het weet voel je je weer stukken beter. En jullie hebben een heerlijk vooruitzicht, lekker op vakantie, ga dan lekker genieten en laat het een keertje lekker los hoe moeilijk dat ook soms is!!!

Maar hartstikke goed, dat je even alles er uit hebt gegooid dat lucht op he.

Liefs en sterkte,

Mick

Terug
Bovenaan