Afgelopen middag heb ik de jaarlijkse sinterklaasmiddag georganiseerd voor het bedrijf. Normaal heb ik hier geen moeite mee maar nu kijk ik vertedert naar de kleine kinderen en dan hoop ik bij mijzelf dat ik ook ooit een klein mensje van ons zelf in mijn armen mag sluiten. Ik ben zo jaloers op mensen die zo makkelijk zwanger worden!
Ik kon mij eerst niet voorstellen dat het niet zou lukken en nu kan ik me het niet voorstellen dat het ooit gaat lukken. Ik ben huilend naar huis gefiets omdat ik zo bang ben dat ik nooit met mijn kind bij sinterklaas zal zitten. Ik wil niet verbitterd raken maar kan nu niet meer stoppen met huilen omdat ik zo verlang naar een kind.
Ach..morgen zal ik me wel beter voelen.
veel liefs
Marielle
Ik kon mij eerst niet voorstellen dat het niet zou lukken en nu kan ik me het niet voorstellen dat het ooit gaat lukken. Ik ben huilend naar huis gefiets omdat ik zo bang ben dat ik nooit met mijn kind bij sinterklaas zal zitten. Ik wil niet verbitterd raken maar kan nu niet meer stoppen met huilen omdat ik zo verlang naar een kind.
Ach..morgen zal ik me wel beter voelen.
veel liefs
Marielle