Dipje

Afgelopen middag heb ik de jaarlijkse sinterklaasmiddag georganiseerd voor het bedrijf. Normaal heb ik hier geen moeite mee maar nu kijk ik vertedert naar de kleine kinderen en dan hoop ik bij mijzelf dat ik ook ooit een klein mensje van ons zelf in mijn armen mag sluiten. Ik ben zo jaloers op mensen die zo makkelijk zwanger worden!
Ik kon mij eerst niet voorstellen dat het niet zou lukken en nu kan ik me het niet voorstellen dat het ooit gaat lukken. Ik ben huilend naar huis gefiets omdat ik zo bang ben dat ik nooit met mijn kind bij sinterklaas zal zitten. Ik wil niet verbitterd raken maar kan nu niet meer stoppen met huilen omdat ik zo verlang naar een kind.

Ach..morgen zal ik me wel beter voelen.

veel liefs
Marielle

Dat lijkt mijn ook best zwaar voor je schat maar je moet je hoop niet opgeven.
Blijf gewoon positief denken onze tijd komt ook vast wel en dat wij dan ook een klein mensje in ons arme kunnen houden.
Ik duim voor je :)
PS:
Ben je al lang bezig en ben je al bij de gyn geweest of niet?
Ik hoor van je Dikke X NIEM

Hoi marielle,
een schrale troost;je bent niet de enige die zich regllmatig zo voelt en er zo over denkt..onze tijd komt hoor!
Zou alleen wat sneller mogen,he?)
hou vol!

Hallo Marielle,
Kan me voorstellen hoe je je voelt! Zwaar in een dip! Ik heb er bij tijd en wijle ook last van. Gelukkig kunnen we hier ons ei kwijt omdat je hier met allemaal meiden bent die ongeveer hetzelfde meemaken. Ik vind het onbeschrijfbaar fijn hoe iedereen hier meeleeft met elkaar!
Sterkte en hou vol! Ooit zijn wij ook aan de beurt.
Groetjes
patricia

bedankt lieve meiden,
Hier je ei kwijt kunnen helpt zeker. Ik voel me vandaag al stukken beter en weet dat er meer in het leven is dan een kind proberen te krijgen.

En niem: we zijn nu 14 maanden bezig, mijn man is zeer sterk verminderd vruchtbaar en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij een fertiliteitskliniek.

veel liefs
Marielle

lieve marielle, oh wat herken ik je gevoelens goed. Ik heb ze ook zo vaak gehad. Meid kop, er is een lichtpuntje volgende week naar de fertiliteitskliniek succes zal voor je duimen...
Liefs Molly.

Hoi Marielle,

Ik begrijp wat je bedoelt. Een troost, er wordt aan gewerkt! Ik ben benieuwd naar jullie afspraak. Heel veel succes in ieder geval! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan