Dipje

Haai Meiden

Pfff ik zit een beetje in een dipje.
Vrijdag naar de gyn geweest en net zoals de vrijdag ervoor was er niks te zien. Zelfs geen vergroot eitje. Volgens de gyn kan het nog. Woensdag weer terug dus. Maar ik twijfel er een beetje aan. Zeker toen hij zei, jaja je was de vorige keer zwanger, hmm, dat kan natuurlijk ook gewoon geluk geweest zijn. Met andere woorden, ik verwacht niet dat het deze keer nog wat word. Blehhhhh. Echt superbalen. Nu hoop ik maar dat hij er gewoon naast zit en hij woensdag alleen maar superveel slijm ziet, als teken dat mijn eisprong wel heeft plaatsgevonden. Maar toch. Blij word ik er niet van.
En wat als er nu niks gebeurd? Een hogere dosis clomid of meteen al hormooninjecties? Ik ben er als de dood voor, dus ik hoop toch echt dat dat nog niet hoeft...

Tamara

Hoi tamara

Wat een toestand weer!!! En zo balen begrijp dat je last heb van een dip....
Ik hoop dat je woensdag als nog goed nieuws voor ons heb.
Ik heb geen idee of je anders meer clomid krijg (wat mij logisch lijkt) of dat je hormonen moet slikken of spuiten....
De reactie's op spuiten zijn bij iedereen verschillend de een kan er goed tegen de ander niet dat weet je nooit. Maar ik zou er eerst maar van uit gaan dat het woensdag goed is. Het is al een keer gelukt het bewijs is er. En wat de gyn betreft het blijven apparte mensen waar je je niet al te veel van aan moet trekken. Wij hebben ook een beetje een maffe. Hij heeft heel veel kennis maar is een beetje muffig.
hoop dat je je dip snel kwijt bent

groetjes rozemarijn

Heej Tamara,

Er is niets zo erg als naar huis gaan, en eigenlijk nog niet weten waar je aan toe bent.....
Als je eens wist hoe vaak me vriendje en ik buiten stonden, en dachten: waarom zijn we eigenlijk geweest......

Ze praten zo wazig af en toe die gynacologen........dan denk je echt: praat nou eens in Jip en Janneke taal, zodat wij, die er niet voor gestudeerd hebben het ook begrijpen.

Welke stap je nu gaat zetten......tja......Tis net wat Rozemarijn zegt, ik denk dat ze ook eerst de Clomid gaan verhogen. Ik heb op t laatst, 4 tabletten in moeten nemen.......
En die spuiten.......ik ben echt als de dood voor prikken. Als ik bloed moet laten prikken, dan loop ik eerst 4x het ziekenhuis uit voor dat ik naar binnen ga.....en alleen ga ik al helemaal niet.......... Maar nu ben ik zelf aan t spuiten en ik moet zeggen dat het goed gaat.
Tis wel eerst 10xx diep zuchten voor ik de prik zet......maar ik doe t toch maar mooi!!

Ik ga onwijs voor je  dat je woensdag goed bericht krijgt.......

Schrijf gewoon wat dingen voor jezelf op die je dan aan je gynacoloog kan vragen, zoals: wat als ik hier geen eisprong van krijg, welke stap gaan we dan nemen......
Dan is het op t moment dat je daar zit, vaak iets makkelijker.

Heel veel succes......en een dippie kan soms geen kwaad.......laat jezelf verwennen........

Liefs Flower

Terug
Bovenaan