dipje

hallo allemaal,

ik ben kyra en 'schreef' af en toe mee op het zwanger worden forum, maar ben nu hier beland....Na 2 jaar en 5 IUIs was ik inneens out of the blue spontaan zwanger geworden (vijandig slijm was uit de onderzoeken gekomen in het zkh dus daarom IUI). Het is dus blijkbaar toch mogelijk om zo zwanger te worden, maar WAAROM is het dan toch misgegaan ????? Was in augustus inneens zwanger en zooooooooo gelukkig en na 7 weken ging het mis en ik was zoooooo ongelukkig. Ik heb sindsdien heel vaak een dip dat ik het nie meer zie zitten en denk dat het nooit goedkomt, vandaag dus ook weer. Kan alleen maar janken.......Ben alweer 2x ongie geweest daarna, mijn cyclus is weer normaal dat wel, maar ik heb geen idee hoe lang het nu weer gaat duren. Vind het zo oneerlijk verdeeld in de wereld he, begrijp het gewoon niet. Ik vind dat ik het echt verdien al zeg ik het zelf. Nou, ga maar eens de stad in, heb vanmiddag mijn vrije middag lekker geld uitgeven !! Wens jullie allemaal veel sterkte en toi toi toi.

Liefs Kyra

Lieve Kyra,

Ik begrijp zo goed hoe jij je voelt. Wij zijn sinds december 02 bezig en hebben 3 IUI's gehad. Van de derde IUI was ik zwanger maar heb ik na 5 weken een miskraam gehad in augustus. Volgens de gyn loopt mijn cyclus nog niet goed. Toen ik dacht dat ik voor de tweede keer ongi was geworden ging ik op cd 2 naar de gyn voor een uitgangsecho voor 4de IUI en wat bleek, zat er een eitje van 15mm in mijn linkereierstok. Nu bijna 4 weken later ben ik nog niet ongesteld en mijn lichaam heeft allerlei kuren maar ik zal wel niet zwanger zijn. Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gyn en dan maar vragen om nog een echo. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik voel me net zo als jou. Alleen jammer dat bijna niemand weet wat er allemaal in ons omgaat. Als je me eens wil mailen buiten het forum om, doe dat dan gerust. yvonio@hetnet.nl is mijn adres

Heel veel succes en misschien tot mails.

Gr. Buffertje

Lieve Kyra,

Ik kan je ook goed begrijpen .
Wij zijn bezig sinds maart 2003 en heb inmiddels de 2e miskraam achter de rug. Toch voel ik me positief en kan ik het deze keer goed accepteren. (bij de 1e miskraam ghad ik daar erg veel moeite mee) Ik kan ook wel eens naar mensen kijken die bij het woord sex al spontaan zwanger zijn terwijl ze dit helemaal niet willen en dan denken... waarom gebeurd mij dit neit want ik kan een kindje toch zoveel geven en het is toch gewenst??
Misschien dat ik al wat verder ben en bewust of onbewust me ook een leven kan voorstellen zonder een kindje. Ik ben op dit moment gewoon gelukkig en een kleintje van mijn vriendje en mij zou ons leven kunnen verrijken maar zonder heb ik zeer zeker ook een mooi leven. Ik weet dat het nog een beetje vroeg is en dat de donkere dagen niet echt meehelpen maar ergens schijnt ook de zon voor ons allemaal.

Sterkte

Corina

Hoi meiden,

Ik ben nog niet zo lang bezig als jullie maar begrijp heel goed hoe jullie je voelen. Ik wil het ook zo graag, ben al weer 2 keer ongi geweest en heb nu al het gevoel dat het niet meer mag of zo, dat het ons niet gegund is. Ik heb het idee dat ik nu pas mijn mk aan het verwerken ben, heb het zo moeilijk de laatste tijd. Ik hoop dat het snel goed komt voor jullie en natuulijk ook voor mezelf. Ben al 32 en mijn klokje tikt gewoon verder pfffff.

Liefs en sterkte, Po

thanks voor de reacties, helpt altijd wel een beetje...besef je weer dat je niet de enige bent die zich KLOTE voelt om het zo maar te zeggen.
Maar Po, je hebt nog tijd zat hoor, mijn collega was bij de eerste 36 en bij de tweede 38 !
Ik ben zelf bijna 30 dus gaat ook nog wel, maar leeftijd doet er niet toe als je iets heeeel graag wilt.

Dames ik ga lekker eten, mijn menneke roept

ciao

Terug
Bovenaan