ik zit er even helemaal doorheen! Tyche zit in haar 'jengel' periode en wil alleen nog maar bij mama! Ze slaapt overdag misschien 1 uurtje en dat is het. Verder huilt en jengelt ze dus erg veel. Ik zit er doorheen. Gister lekker een uur in bad geweest dat mijn man bij haar was maar ja.. je blijft haar horen huilen.
Mijn geduld is soms op en dan mopper ik een beetje tegen haar. (niet dat dat helpt ofzo). Alleen 's avons in bed voel ik me zooo schuldig en ben ook erg bang dat ze aan wiegedood ovelijdt met als gevolg dat ik niet meer durf te slapen.
Ik wil ook helemaal niet mopperen op haar. Ik hou zielsveel van haar maar waarom jengelt ze dan zoveel en waarom heb ik die angst zo erg...
Als Tyche slaapt ga ik ook om het half uur kijken.. zou ze mijn angst kunnen voelen?
Weet iemand misschien iets wat ik hiertegen kan doen???
liefs kirsten.
Mijn geduld is soms op en dan mopper ik een beetje tegen haar. (niet dat dat helpt ofzo). Alleen 's avons in bed voel ik me zooo schuldig en ben ook erg bang dat ze aan wiegedood ovelijdt met als gevolg dat ik niet meer durf te slapen.
Ik wil ook helemaal niet mopperen op haar. Ik hou zielsveel van haar maar waarom jengelt ze dan zoveel en waarom heb ik die angst zo erg...
Als Tyche slaapt ga ik ook om het half uur kijken.. zou ze mijn angst kunnen voelen?
Weet iemand misschien iets wat ik hiertegen kan doen???
liefs kirsten.