A
Anoniem
Guest
hoi allemaal,
Ben hier al op het zwangerforum geweest..toen ik nog zwanger was. Maar dat is nu al ruim 4en halve maand geleden...haha onze zoon Ove is van 12 oktober 2007.
Vanaf zaterdag lijkt het plots allemaal anders te gaan....we hadden zo'n mooi ritme.
rond 7 uur een fles van 200 (180 water en 6 scheppen hypoallergeen nr 1)
rond half 10 een fruithapje
rond 11 uur een fles van 200(180cc water en 6 scheppen)
rond 15 uur een fles van 200(180cc water en 6 scheppen)
rond 17 uur een groentehapje
rond 19 uur fles 180 cc water 6 scheppen + rijstebloem
dan om 01.00 uur nog een fles en dan slaapt hij weer heerlijk verder
Nu wil hij sinds zaterdag niet meer slapen....hij sliep de eerste 3 maand ook niet maar toen lag het aan zijn reflux en kwamen we erachter dat hij op zijn buik wilde slapen. Dit doen we nu al sinds dat hij 3 maanden is, maar nu plots moet hij mijn pink in zijn mond...dan valt hij na een minuut of 15 in slaap, een speen lukt niet zo goed met een buikslaper..
We snappen er niets meer van...is dit nou een sprongetje???? Het ging zo goed....wat nou...
Liefs
Ben hier al op het zwangerforum geweest..toen ik nog zwanger was. Maar dat is nu al ruim 4en halve maand geleden...haha onze zoon Ove is van 12 oktober 2007.
Vanaf zaterdag lijkt het plots allemaal anders te gaan....we hadden zo'n mooi ritme.
rond 7 uur een fles van 200 (180 water en 6 scheppen hypoallergeen nr 1)
rond half 10 een fruithapje
rond 11 uur een fles van 200(180cc water en 6 scheppen)
rond 15 uur een fles van 200(180cc water en 6 scheppen)
rond 17 uur een groentehapje
rond 19 uur fles 180 cc water 6 scheppen + rijstebloem
dan om 01.00 uur nog een fles en dan slaapt hij weer heerlijk verder
Nu wil hij sinds zaterdag niet meer slapen....hij sliep de eerste 3 maand ook niet maar toen lag het aan zijn reflux en kwamen we erachter dat hij op zijn buik wilde slapen. Dit doen we nu al sinds dat hij 3 maanden is, maar nu plots moet hij mijn pink in zijn mond...dan valt hij na een minuut of 15 in slaap, een speen lukt niet zo goed met een buikslaper..
We snappen er niets meer van...is dit nou een sprongetje???? Het ging zo goed....wat nou...
Liefs