dipje

Nou dames
Ik zit vandaag in een flinke dip.  Het ging  5 dagen goed, niet beroerd, niet overgeven, wel moe, heb ik maandag gebeld naar m'n werk ik kom do. weer. Kon ik vandaag weer afbellen.
Gisteren ging het al wat minder, maar dat weet ik aan het slaapgebrek (vera is erg vekouden en 's nachts wakker) vanmorgen was het weer DRAMA overgeven en last van de banden. Heel verschrikkelijk.
Ik dacht zelfs dat ik een blaasontsteking had, dus urine ingeleverd, maar dat was geklukkig niet het geval.
Dat neemt niet weg dat ik me nu best lullig voel. Eerst maandag bellen ik kom weer en dan toch niet komen. Gelukkig had ik de algemeen directeur (een man) aan de lijn en hij was erg meelevend. Ik moest nu eerst aan mijzelf en de kleine denken. De klas draait wel verder. Was zo fijn om even te horen. De locatiedirectrice is daar minder meelevend in. Zij denkt aleen aan het draaiende houde van de school en niet van het personeel.

Maar goed morgen en vrijdag ben ik dus weer thuis. Vera gaat wel lekker naar mijn moeder. Kan ik even bijtanken en krijgt zij lekker veel aandacht.

Ga nu weer even op de bank hangen (vera ligt lekker in bed)

liefs daan

hey daan,

zwaar he, die eerste drie maanden...
je voelt je echt zo rot door die misselijkheid, helemaal als je je ook steeds ziek moet melden.
gelukkig kan ik het anders dan jij nog net volhouden op mijn werk (ondanks de misselijkheid), maar ik begin het  ook behoorlijk zat te worden om zo misselijk & moe te zijn! ik wil weer gewoon energie hebben en een normale eetlust!!
hopelijk gaat het net zoals bij mijn eerste zwangerschap en  krijg ik na week 13 ineens een energiestoot. en voor jou hoop ik natuurlijk ook dat je je snel weer wat beter zult voelen, nog even volhouden!!
gelukkig weten we waar we het voor doen he?!?

sterkte!

liefs,
mama in amsterdamzuid

Hoi mama
Dank je voor je reactie. Als ik op kantoor of in een winkel zou werken (ofzoiets) zou ik wel gaan werken. Maar ik werk in het speciaal onderwijs en dan kan ik niet zomaar even de klas uit om boven de wc te hangen. Ik ben juf in groep 6 (9-10 jarige) maar met het niveau van kleuters/groep3. En 5 met de downsyndroom. Super werk, maar nu wel erg vermoeiend. Gelukkig hebben ze een goede invalster (heeft ook mijn zwangerschapsverlof gedaan)
Maar goed neemt niet weg dat ik me goed beroerd voel. Ik ken het ook helemaal niet van Vera. Was ik wel eens misselijk, maar dat kwam door een te lage suiker. dus even wat eten en klaar. Nu de hele dag door. Ach ja ik weet waar ik het voor doe zoals je al zei.
Martijn denkt dat er misschien ook wel een beetje spanning bij zit, wie weet onbewust. Dinsdag hebben we de echo, misschien gaat het dan wel beter.

Ik ga weer bank hangen. Vera is lekker bij oma (past altijd op op do +vr)

liefs daan

Terug
Bovenaan