dipje

Hoi meiden,

Ben het gewoon echt spuugzat!
Zit echt in een dipje.....
alles doet me zeer en voel me zo onrustig.
Constant maagzuur, krampen in mn onderbuik of meer steekachtig naar mn liezen toe en als ik rechtop zit gaan mn benen slapen, als ik ze optrek gaan mn heupen weer zeer doen en naar bed... zucht... moet nog de hele nacht naar bed.
Word gek van de jeuk van mn strie op mn buik en als ik er aan zit doet het allemaal zeer...

Weet eigenlijk van gekkigheid niet hoe ik het heb, van mij mag ons kleintje wel komen... dan kunnen we weer aan het opknappen beginnen... moet alleen nog 3 weekjes wachten... vermoed ik.

Sorry voor het klagen, maar moest het echt effe kwijt!

Liefs Marina

Beste Marina,

ik snap je gevoel. Ik heb gelukkig niet echt klachten gehad maar maagzuur heb ik al vanaf ongeveer 4 maanden zwangerschap en de laatste weken wordt het steeds erger. De vk had gezegd dat het minder zou worden als de baby zou indalen, maar nadat de baby was ingedaald is hij/zij weer uit de bekken...... helaas. Toch probeer ik nog wel van elke dag te genieten want anders duurt het nog wel heel lang. Wanneer ben je uitgerekend?

Nou sterkte en hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je laatste 3 weken.

Groet Nanda

Klaag maar lekker een eind weg... die dagen zullen we wel vaker krijgen....
Hier hele dag lekker rustig... heb ineens ook weer last van maagzuur... de hele dag door zowat.. nah jah... over 3 weekjes mag onze spruit komen... van mij nu ook wel... ben te nieuwschierig... maar zou voor de beeb denk ik beter zijn als hetnog ff duurd....

Rustig aan!!

Liefs

Klaag er maar lekker op los hoor!
Hoop dat het vandaag wat beter gaat! En dan daarbij nog het idee dat het allemaal nog zoooo lang gaat duren!!!

Ik merk dat ik na een nachtje goede slaap er wel tegen kan allemaal maar na een beroerde nacht is het doffe ellende..!
Vannacht heb ik goed geslapen en het zonnetje schijnt hier, dus ik ga genieten vandaag en morgen zien we wel weer!

Sterkte ermee!!!

ANnemiek

Ik ben daar vandaag geloof ik ook in beland ben zo beroerd geweest vanacht heb bijna niet geslapen.
Zoveel last van mijn maag gehad (geen zuur) echt krampen.
Manlief is ook behoorlijk chagie want ik heb hem uit zijn slaap gehouden............maar hij is nu wel joggen.......
Dus ik heel onredelijk nou dan slaap ik vanacht wel op de bank haha hij is wijs en zegt maar niks hihi.
Overal pijn mijn bekken, veel harde buiken enz bah zie het ook ff niet meer zitten.
Pas vrijdag weer naar de vk word dan wrs gestript als het mogelijk is nou ik hoop het en hoop dat het wat doet want begin het echt wel beu te raken.
Tja het is nog ff tanden op elkaar.....

Liefs louise

meiden, dankjewel voor jullie reacties en haha ik zat er gisteren echt behoorlijk doorheen.

Maar vanacht lekker kunnen slapen, ons zoontje die normaal gesproken nog komt een paar keer heeft heerlijk doorgeslapen, en manlief ging er om 7 uur met hem naar beneden en ik hem nog heerlijk kunnen liggen tot kwart voor 10, kreeg ontbijtje op bed...... en zonnetje schijnt dus zal wel weer beter gaan!!

Liefs Marina

hier ookzo hoor marina,
gisteren zag ik het ook allemaal niet meer zitten,was echt doodop. maar vannacht wel redelijk kunnen slapen en ze hebben me tot 11 uur laten liggen, heerlijk. het zonnetje schijnt dus ja daar knappen we allemaal wel van op. nog even en dan is het zover hoor en dan verlangen we terug naar de rust van vandaag , hahahah

Terug
Bovenaan