dipje

pff dames ik zit heel ff in een dipje hoor!!
heeft hier nog iemand soms last van?
ik heb dit normaal nooit!!
alles komt langzaam dichtbij en soms spelen de onzekerheden een beetje op, ik ga minder werken enzo omdat het te zwaar word.
per januarie gaan we verhuizen dan ben ik 32 weken zwanger we gaan van limburg na twente nou toch wel allemaal ingrijpend zo vlak voor een bevalling! ook sneller last van mijn hormonen het valt niet mee hoor.
hopelijk is alles snel voorbij!!
 
Kan me in jouw geval wel een beetje voorstellen. Vooral dat verhuizen, ik zou er niet aan moeten denken. Hopelijk wordt er veel geregeld en hoef je zelf niet zo heel veel te doen.

Heb alleen last dat ik elke dag rond vijf uur wakker ben, dus erg irritant, soms val ik weer in slaap, maar soms ook niet.

Succes met de verhuizing!!
 
Hay hay,

Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voeld! Je moet nog wel even! Maar het gaat snel genoeg! Vooral dat verhuizen is een last met dat aantal weken, ik ben nu ruim 30 weken en moet daar niet aan denken. Vraag genoeg hulp en ik hoop dat je tegen die tijd heeeeeeeeeel fit bent om je stulpje gezellig en babyklaar te maken................over een paar weken zit je daar en dan kan je heerlijk uitrusten!

xxxxxxxxxxxxxxxx en sterkte meisie!

Liefs
 
Idd ingrijpend meid! Ik snap je helemaal!

Hopelijk voel je je inmiddels wat beter, maar mijn advies is doe zelf zo min mogelijk; hopelijk heb je veel hulptroepen om te verhuizen. Waarschijnlijk zal je vermoeidheid je parten gaan spelen rond die tijd, dus pas goed op jezelf en je kindje!

Ik heb ook nog wat te gaan, mijn man wil na de babykamer en de hal nu in alle slaapkamers dezelfde laminaat doortrekken. Natuurlijk erg mooi en fijn maar dat betekend wel dat ik voorlopig nog niet uit de rotzooi ben boven.
Kan me voorstellen dat dat bij jou nog erger is. ;-)
Maar goed over een paar weken is alles voorbij en heb je een mooi nieuw huisje!

Succes, xxxx
 
dankje wel dames voor de lieve berichten,gelukkig is het huis helemaal af en hoef ik alleen kleding te verhuizen de babykamer is ook bijna af moet alleen nog aangekleed worden maar dat kan wel begin januarie hebben we nog ff tijd voor. liefsss
 
Terug
Bovenaan