Sorry, maar ik moet het even kwijt...Aan een gezellige dag (mijn moeder en zus zijn wezen helpen met het soppen van ons huis) kwam voor mij echt even een kleine teleurstelling. Ik hoest al een week behoorlijk en hoest ook heel wat slijm op. Eerst denk je nog aan een kleine kou, maar ja....wat als je met het naar traplopen bijna geen adem meer heb en vannacht gewoon uit bed gemoeten van benauwdheid....Zelf herkende ik het van vorig jaar, maar ja...Toch maar even naar de dokter gebeld. Ze wilden me eerst niet langs laten komen, maar omdat ik aangaf hoogzwanger te zijn, mocht ik even komen. Helaas, kwam ik terug met peniciline en een puf salbutamol....longontsteking dus.....Ik heb wel even een paar tranen weg moeten pinken....Nog 4 weken te gaan, alles spik en span willen hebben en nu dit!!!! Probeer het allemaal maar over me heen te laten komen en gelukkig heb ik een schat van een man die me aan alle kanten helpt! Heb bewondering voor hem!! Nogmaals sorry, maar moest het even kwijt en van je af schrijven is vaak een goede therapie ;-)