Diplomazwemmen

A

Anoniem

Guest
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Het is zover, ik mag vandaag diplomazwemmen. Dan moet ik alleen drijven en met mama koppie onder en fietsen (ook zo iets raars, moet mama mijn benen heen en weer doen en dat noemt ze fietsen) Ook moet ik lopen van een mat en dan in het water springen maar ik ben de enige die niet kan lopen nog. Dus iedereen zal wel naar mij kijken. Ben best een beetjes zenuwachtig, maar volgens mij mijn mama nog veel meer.... Word lachen straks !!
Als ik mijn diploma's heb gekregen dan vraag ik mijn papa wel even om ze op de computer te zetten....

Groetjes Milan

Hoi Milan wat gaaf zeg!!!

Ik vind dat wel stoer zeg dat je nu al een diploma kunt krijgen. Het gaat je vast lukken!!!

Niet zenuwachtig zijn denk maar gewoon aan je mama, dan komt alles goed.

We zien je diploma graag op het forum.

Liefs Meike

Zo hé Milan, wat ben jij al stoer zeg! Ik ben net terug en heb mijn pappa laten zien hoe leuk het zwembad is dus hopelijk mag ik nu wat vaker en kan ik binnenkort net zo knap zwemmen al jij. Succes vandaag!

Stijn (en de mamma)

En?, geslaagd natuurlijk zeker?! Wat leuk dat ze ene diploma kunnen krijgen! Leuk voor in het plakboek!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Tis wat, gaat je jongste zoon diploma zwemmen en dan moet mams er nog voor zorgen dat de foto's voor de vriendjes en vriendinnetjes op het forum komen te staan. Dus bij deze.....

even lekker dobberen in het water (de oma's vonden het maar niets dat mama mij niet vast mocht houden)

Omdat ik zo goed mijn best had gedaan, kreeg ik mijn diploma. En weet je ik kreeg er twee. En ook kreeg ik nog heel veel lekkers.....

Dit zijn ze !!

Oja mijn broer mocht ook nog even zijn best doen, alleen mag hij zonder kurkjes en bandjes en dat vind ik echt keigaaf. Maar nu mag hij misschien al voor zijn A diploma oefenen. Goed he !!

Mijn grote broer en onze zwemjuf Tanja !!!!!

Groetjes van Milan en mama

Zo he! Gefeliciteerd man, je eerste diploma is binnen!! Cool!
En je grote broer doet het ook super zeg....... Hoe oud is hij? Mijn broertje wordt 4 in februari, maar die durft dat nog niet hoor

Dikke kus van Sophie dv Susan en zusje van Gijs

Zo Milan, je allereerste diploma!!! Daar mag je wel heel erg trots op zijn hoor!
Knap van je dat je al helemaal los kan en nog onderwater ook!
Stoer hoor!!

Groetjes van Fabio en zijn mamma

Terug
Bovenaan