dippie doe meeting??????

Ik kan me herinneren dat er sprake is geweest van een meeting bij Dippie Doe bij Aquabest, maar ik heb er eigenlijk niets meer van vernomen. Wat is de bedoeling?

Groetjes Martine

Hoihoi,

Het was zeker geen besloten meeting maar een meeting voor iedereen. Hij is alleen wel in het zuiden des lands.
Martine ik had toen wat data doorgegeven maar eigenlijk kon niemand in maart. Zal nog een poging gaan wagen maar dan in april of mei. Even kijken wanneer iedereen kan. Is trouwens ook echt een leuk uitje voor mensen die ook grotere kinderen hebben want er is ook een achtbaan en zo

groetjes Linda

Hoi Ing,

Het is inderdaad niet zo'n centrale lokatie. Het is een grote binnenspeeltuin met buiten een soort mini atraktie park. Het idee is eigenlijk ontstaan bij de Ikea meeting. Het is namelijk vlak bij de Ikea en het leek ons leuk daar een keer heen te gaan. Er waren de vorige meeting een aantal dames voor wie Amersfoort echt te ver was (o.a. vanuit Zeeland) dus wilde we er een topic voor openen omdat er misschien wel meer mensen mee zouden willen. Iedereen is dus van harte welkom maar kan me voorstellen dat het ook nu weer ver is voor een aantal mensen. Maar wij brabanders zijn dol op gezelligheid dus staan ook open voor weer andere meetings haha. Dus misschien binnenkort ook weer een meeting die wat centraler is? Je kunt dippie doe bekijken op www.dippiedoe.nl en het gaat dan om de lokatie in Best

groetjes Linda

Terug
Bovenaan