dippie doe

A

Anoniem

Guest
Gisteren zijn we toch ergens geweest. Er waren heel veel kindjes en dingen om te doen.
Ik keek mijn ogen uit. En heb veel plezier gehad.
Eerst ging ik met Hessel en Evy in een treintje en we kwamen langs kabouters.

Daarna gingen we in een auto-tje en in een draaimolen. In de draaimolen ging ik 2 keer. Zo leuk vond ik het.

En het allerleukste was de ballenbak. Vooral als er veel wilde kindjes waren... dat vond ik leuk.. mama niet.

Jullie snappen wel dat ik heel moe was toen we thuis kwamen. Maar wat was het leuk.

Kusje van Tyche

Ps mama reageerd op de andere topics als ik in bed lig dalijk. Moet nu eerst een boterham eten.

Zo Tyche, wat ziet dat er leuk uit zeg! Wat zal jij genoten hebben, en wat een mooie foto's heeft mamma gemaakt!
Zeg maar tegen mamma dat ze deze leuke speeltuin goed moet onthouden, misschien kunnen we daar wel eens een forumdag houden!

Groetjes van Cissy en Fabio

Hey Tyche,

Wat gaaf zeg, waar jij was! Ziet er echt gezellig uit! Wij waren gisteren in Rhijnauwen, een pannenkoekenhuis vlak bij Utrecht en ik ben heerlijk op avontuur geweest: van de glijbaan (doe ik zelf) lekker kruipen in de modder en tussen de struiken, gietjes voeren en pannenkoeken eten natuurlijk.... Mama had haar handjes vol, maar wat hebben we een lol gehad met z'n allen.

Slaap lekker en tot later!
Liefs
Sophie dv Susan

Goh wat een leuke foto's! Is dit Dippie Doe in Best, want daar ga ik morgenmiddag naar toe, met mama en Merijn, een tante van papa en haar schoondochter met haar 2 kindjes, Joyce en Ryan. Leuk hoor, ik verheug me er nu al op.

Groetjes Siebe

Ja het is dippie doe in Best. Erg leuk hoor Siebe!
En ook voor Merijn want ze hebben er heel stoere dingen ook.
Ook hebben ze er een magnetron voor als je een flesje of eten wil.
En kinderstoelen ook.
Maar die vond ik saai want ja.. ik wou spelen!

En Sophie, leuk dat jij het ook fijn hebt gehad. En pannenkoeken? Wat zijn dat?
Heb ik nog nooit gehad! Hessel en papa lusten die niet zegt mama maar ze gaat ze binnenkort toch een keer maken voor mij.

Kusje van Tyche

Best is niet zo ver (voor mij dan haha), kunnen we wel een keer een afspraak maken met wat forummama's wat mij betreft (zeker als er voor de leeftijd 3+ ook iets te doen is)!

En Tyche, weet je, ik bof gewoon met een ouder broertje: toen hij zo oud was als ik nu wist hij ook niet wat pannekoeken, fritejes en ijs was....... Terwijl dat nou net van die dingen zijn die het dreumesleven nog leuker maken!! Bof ik even!

Dikke kus, Sophie

ps. leuk dat we binnenkort zo dicht bij jou zijn, duurt wel nog 2 weken voor we op vakantie gaan, maari k verheug me er heeeeeeeeeeeeeel erg op!

me2... zou mn 1e forumdag worden...

En Sophie en Gijs.
Het vennebos is echt erg leuk.
Daar zijn ook Puk en Pelle,
daar kun je mee spelen.

Terug
Bovenaan