Dippie

Hoi dames,
Oh ik heb weer zo'n dag. Zit nu in m'n eisprong week en heb er eigenlijk geen zin meer in. Ben een beetje moegestreden, maar ik stop er zeker niet mee. Stel je voor dat je net die ene kans mist, maar het wordt allemaal wel zwaar.
Vandaag te horen gekregen dat m'n vriendin in juni d'r 1e verwacht. Tuurlijk, dolblij voor haar maar oh wat doet dat pijn zeg. Ik heb nu 2x een MK achter de rug (in dit jaar) en ben blij als 2004 achter de rug is. Heb gewoon het gevoel dat het de 3e keer wel gaat lukken (had ik trouwens al voordat ik m'n 1e MK kreeg), dus zit ik met smacht te wachten.
Ik weet het, heel naief maar ja.
Nou meiden, ik hoop toch echt dat we in het begin van 2005 allemaal kunnen verhuizen naar het zwanger zijn forum..
Knuffels
Dippie ikke

Hoi lieve Miranda,

Heel begrijpelijk hoor dat je nog af en toe dipjes hebt! Het is ook heel moeilijk allemaal en natuurlijk gunnen we iedereen een kindje maar onzelf natuurlijk ook. Hopelijk wordt 2005 HET jaar voor ons!

X F

Hallo Miranda,

IK kan me erg goed voorstellen hoe je je voelt. Zit precies in dezelfde periode deze week, volgens de statistieken as zaterdag. Betekent natuurlijk flink oefenen, maar inderdaad, stel dat je net die ene kans mist. Ik kon me nooit goed voorstellen waarom vrouwen zo graag een kindje willen, maar nu wel, ik wist niet dat het zoveel impact op je kon hebben. Alles om mij heen waardeer ik nu veel meer dan voorheen. Is in ieder geval goed om me dat wel te beseffen. Heb jij dit gevoel ook?

Lief Sammy

Hoi,

Zelf heb ik net weer de menstruatie achter de rug, de tweede alweer na de curettage, dus dat zit in ieder geval goed.
Maar even goed mag ik nog niet zegmaar, pas als alle onderzoeken achter de rug zijn en ik moet zeggen dat het op die manier ook best wel even lekker is.
Niet die momenten uitkiezen dat het eigenlijk het juiste tijdstip is, maar gewoon wanneer we zin hebben. En dat vinden we allebei nu best wel even fijn.
Half februari weten we als het goed alles en zullen we er zeker weer voor de volle 100% gaan op die juiste momenten.
Vond het inderdaad de vorige keren echt wel eens vervelend, maar het is toch twee keer aangeslagen, helaas is het toch ook beide keren niet goedgegaan.
Maar...ik blijf hoop houden voor de toekomst en ach, die verplichte nummertjes neem ik wel voor lief!
Wat niet wegneemt dat die angst blijft en ik heus wel mijn slechte momenten nog wel heb, maar met treuren kom ik niet verder, dat heb ik in ieder geval wel geleerd deze maanden.

2005 wordt gewoon ons jaar, voor alle meiden hier!!!

Gr. Aar

Thanks lieverds, doet me goed.
Nou Sammy, ik had gister m'n "dag" en dat was duidelijk voelbaar. Maar, we vrijen trouwens wel gewoon wanneer we zin hebben hoor, niet van "nu moet het". Alleen ik denk er dan 100% aan van... zou het nu lukken? zou het deze keer zijn? ik wil niet bewegen want stel dat het eruit loopt (sorry). Tja, daar wordt ik dus gek van. Maar ja, ben lekker m'n huwelijk aan het plannen en regelen, dus genoeg andere dingen aan m'n hoofd, maar IK WIL ZOOOOO GRAAG.
En ja, Po, Aadje en Sammy
OP NAAR 2005...
xxx

Terug
Bovenaan