dippie

A

Anoniem

Guest
Net een heel uitgebreid verhaal geschreven dat ik nu we in ronde 10 zijn beland, mij niet zo makkelijk meer over de teleurstelling heen kan zetten. Mijn vorige zwangerschap heeft ook 18 maanden op zich laten wachten en nu al weer in ronde 10. Was de vorige keer een toevalige gelukstreffer of...? Je gaat t je toch afvragen.
Ik ben het beu om weer zoveel bezig te zijn met zwanger willen worden. Maar je zet t ook niet zomaar uit. Om me heen natuurlijk alleen maar 'blijde nieuwtjes' en bevallingen, dat zul je altijd zien.

Ik weet ook dat er meiden zijn die al zeer veel langer bezig zijn en nog niet 1 kindje hebben. Maar t is ook de tweede keer neit makkelijk om er mee om te gaan. Petje af voor de meiden die steeds weer de moed bij elkaar rapen om verder te gaan. Moet ik ook weer even doen de komende dagen....
Wenser

Dikke knuffel van mij! Het maakt volgens mij niet uit voor het hoeveelste kindje je gaat, je blijft elke maand hopen op een zwangerschap en het liefst zo snel mogelijk!
Als het vorige keer ook zo lang heeft geduurd en nu weer 10 rondes verder, is het dan geen optie om je zorgen eens bij de ha neer te leggen? Misschien toch wat vroeg, maar dan is jullie wens iig vast bekend... :)

Liefs Daisy

Dank jullie wel. Vandaag weer op kraambezoek geweest en 1 zwangerschapsbericht. T houd niet op joh. Juist nu ik er zelf even helemaal niet tegen kan.

@Daisy: ik wil t nog niet, eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken, maar ik denk dat we 12 cycli volmaken en dan naar de arts gaan. In juni gaan we met vakantie, dus dan zouden we misschien daarna met de MM kunnen beginnen???
Heb ook best korte cycli, mn het tweede deel is kort. Was vorige keer ook, en ik heb toch het gevoel dat daar een (deel van de) oorzaak zit. Alleen vorig keer hebben ze daar niks aan gedaan. En ook niks anders kunnen vinden. En dat maakt het zo dubbel.

Wenser

Nu zie ik dat mijn twee berichten allebei zijn geplaatst, apart....
Maar dan jullie wel voor jullie lieve berichten, dat geeft wel steun!
Wenser

Terug
Bovenaan