Dipstick sensitest

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ervaringen met dipsticks van bijv. Sensitest?
Zijn die helemaal betrouwbaar? Lees veel reacties op internet dat de test heel lang negatief blijft.

ik heb er wel ervaring mee.... wel alleen 1 ronde, maar hij werd dan ook pas posi toen ik mijn ovu had. eerst wel 2 dg een licht streepje en toen opeens mega donker. donkerder dan de test streep.....
ben die ronde meteen zwanger geraakt.... maar het is natuurlijk geen garantie....

succes ermee!!

Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en ben deze ronde ook zwanger geraakt...
Ik had de dagen dat ik testte telkens een héél licht streepje en de dag dat mijn eisprong eraan kwam (heb ook getemperatuurd, vandaar dat ik het weet) was het streepje een heel stuk donkerder, maar bij mij is hij niet zo donker geweest als de controlestreep. Echt heel duidelijk was hij dus niet.

Succes met zwanger worden!

ik gebruik deze ook regelmatig hoor. En ze werken bij mij wel goed. Soms is het wel zo dat je LH maar heel kort in je urine blijft en daarom test ik als het teststreepje donkerder wordt vaak 2 keer op een dag. Ik ben er nog niet door zwanger geraakt (maar ja....dat wordt je natuurlijk ook niet van ovutesten)

groetjes en succes!!

Ik heb altijd de ovulatie testen van die en werken altijd erg goed:D Ben er wel erg tevreden over. Maar toen ik overtijd was, was de zw test wel negatief en de clear blue wel licht positief dus dat was wel heel vaag. Later wel ongesteld geworden hoor was in een vroeg stadium af gebroken helaas.

ik teste net zoals karin ook 2 keer op een dag toen de streep iets donkerder werd anders had ik mijn piek wel gemist.....

Bij mij werkt het perfect!
Bij mijn beide kids mee getest. Al snel een positief resultaat.

Bij mij werkte ze ook heel goed. Heb elke maand precies mijn eisprong gevonden. Teststreep werd dan net zo donker als controlestreep!!

Terug
Bovenaan