dipstick zwangerschapstesten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

even een vraagje kennen jullie deze testen: dipstick, zwangerschapstesten...
ze staan op www.zwangerschapstesten.nl   en ze zijn maar 1,99 voor 2 stuks...................dus heeeeeel  goedkoop..

ers taat bij dat ze betrouwbaar zijn en gebruiktworden in het medisch wereldje  ..

maar ik vind ze zo goedkoop dat ik begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid e.d

dus wie heeft ze ooit gebruikt en hoe vonden jullie deze testen..

tobi

hoi Tobi
Heb helaas geen ervaring met die testen, maar lijkt me dat ze wel betrouwbaar moeten zijn.
Is het je gisteren nog gelukt om te chatten? Ik kwam er niet op maar dat kan ook aan mij liggen, hi hi!
Groetjes mirjam, 3e ronde, 2e kindje

Ik ken ze ook niet en heb er nog niet van gehoord van anderen.

En janu, ja bij ons is het gelukt met chatten.
Maar we moesten vaker proberen voordat we werden "toegelaten".

Liefs Alma

oh en Tobi

Bij romed staat er ook dat ze betrouwbaar zijn. terwijl mannen daar ook positief mee testen.

Dus of je dat echt kan geloven?!?!?!

Alma

hoi tobie,

ik heb ook mijn testen van internet,ik had die van clearview en die waren ook heel goedkoop.

toen ik dan ook positief testte dacht ik van mmmmmmmmmm klopt dit wel.

heb toen een dure predictor test gekocht en die resulteerde op negatief
ik balen natuurlijk een paar dagen later een clearblue gehaald en die
was hartstikke positief dus ik vind de goedkope claerview betrouwbaar.

helleuw..

Ik had testen besteld bij www.zwangerschapstest.nu  (die waren van matcare.. die van 3 stuks voor 7.45 en die van drie voor 4.99) Ik teste twee dagen voor mijn nod positief en ben nu 7 weken zwanger.. Heb alleen die ene test gedaan en daarna niet weer.. Ik denk dat je voor predictor en clearblue alleen maar belachelijk veel meer moet betalen voor het merk, en voor alle andere testen uit de winkel zowiso meer betaald voor de verpakkingen en de transportkosten enz... Die van internet zijn alleen geseald maar daarom net zo goed van kwaliteit.. In ziekenhuizen en bij huisartsen gebruiken ze ook uit grootverpakkingen denk ik...

succes allemaal met zwanger worden.. liefs Bats..

hoi Tobi,
ik heb ook testen besteld bij zwangerschapstest.nu samen met ovulatietesten. ik ben heel tevreden erover. de ovulatietesten deden het goed, en vanmorgen (2 dagen voor mijn NOD) een licht streepje op mijn zwangerschapstest. eind van de week nog een keer proberen voor de zekerheid, ben namelijk ook bang voor een vroege miskraam, maar aan de andere kant  een streepje is een streepje!!
mijn vriendin had de iets duurdere set gekocht, daar moest je druppelen met een pipetje. ik heb de goedkoopste gekocht, dat zijn ook van die hele simpele  sticks. werk prima

liefs Mieke

Hoi!

Volgens mij kun je best die goedkope tests gebruiken. Het geld zit denk ik alleen in de naam, verpakking en luxere uitstraling van de testen.
Ik heb als verpleegkundige op een AZC gewerkt en daar testten we ook altijd met hele goedkope dingetjes, maar ze waren altijd nauwkeurig. Die testen zitten alleen niet in een mooi doosje, maar in een simpel zakje.

Succes met testen!!

Groetjes, Harma

Terug
Bovenaan