@ dipsy1982

Hej meid,
Ik zat me ook af te vragen hoe het nu bij jullie is? Zijn jullie al bij de gyn geweest en hebben jullie al wat meer duidelijkheid? Ik hoop het!
Liefs

Hallo,

Het gaat hier zijn gangetje.
Probeer er eigenlijk zo min mogelijk aan te denken en veel van mijn zwangerschap te genieten.
We zijn in de tussentijd bij de gyna geweest maar ook hij kan ons niet meer vertellen en geen garanties of procenten geven.
We moeten afwachten tot de kleine geboren is dan weten we pas met zekerheid meer.
We hebben as zaterdag morgen onze volgende echo en dan 24 januari onze 20 weken echo.
Ben natuurlijk behoorlijk zenuwachtig maar het zal vast goed gaan ben zo benieuwd of de amnionstreng nu weg is. Dan is de kans veel kleiner dat er echt iets is met onze kleine.
We zullen het zaterdag wel gaan zien.

Ik vind het erg fijn dat je vraagt hoe het met me is heel veel mensen zijn het eigenlijk alweer vergeten.
Ook in mijn eigen omgeving merk ik dit.

Nou wondernmr2 heel bedankt erg lief van je.

Groetjes dipsy

Hallo Dipsy,

Zeker ben je niet vergeten. Niet door mij iig. Heb nog regelmatig gecheckt bij je item. Maar daar zag ik geen nieuwe berichten.
Sterkte nog altijd! en spannend is het.

Liefs Mevanne

Hier net zo... zeker niet vergeten hoor maar het kan ook heel confronterend zijn als mensen rechtstreeks vragen hoe het met je is. Niet iedereen kan dat waarderen.
Maar we duimen met je mee dat het goed uitpakt!!

Heel veel sterkte zaterdag. Hoop dat je positief bericht mee naar huis krijgt.

X

Wat zou het mooi zijn alos die aminostreng bij de volgende echo weg is!!
Het kan best zijn dat mensen in je omgeving er niet goed naar durven vragen, vaak vinden ze het eng om naar minder leuke dingen te vragen.
Maar ik was je ook nog niet vergeten hoor!

Sterkte en hopend op een goede echo

Liefs, Jenny

Hallo lieve dames,

Vanmorgen bij de VK Geweest en we hebben het hartje horen kloppen.
Mijn baarmoeder zit al aardig hoog net onder mijn navel ze kon het goed voelen.
Het hartje konden we direct horen wat is dat toch super!!!! Heel erg van genoten.

Zaterdag om 11.15 uur een echo dus ben erg benieuwd. Ze gaan ons geval bij een multidiciplinair team neerleggen met meerder gynacologen en kijken hoe ze hier nu mee om moeten gaan omdat het zo weinig over bekend is. We hopen natuurlijk dat er dan toch meer gedaan kan worden.

Nou dames jullie zijn weer even op de hoogte is zal zaterdag na de echo ook even weer wat posten.

Nou dames heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot snel.

Groetjes dipsy

Terug
Bovenaan