Direct na eisprong ongesteld

<p>Hoi meiden,</p><p> </p><p>Bijna 4 maanden geleden besloten we om te stoppen met de pil. De eerste 2 maanden leek ik meteen een stabiele cyclus van 28 dagen te hebben, maar daarna ben ik helemaal ontregeld. Mijn vorige cyclus duurde 38 dagen, waarbij ik op dag 35 een piek had op mijn ovulatietest. Gezien dat je eisprong ongeveer 2 dagen na de piek komt, ben ik vrijwel meteen na m'n eisprong ongesteld geworden. </p><p>Nu zou ik (volgens een normale cyclus) vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar ik test al heel de week negatief.</p><p>Ik weet dat ik mijn lichaam de tijd moet geven om m'n hormonen weer op de rails te krijgen, maar ik maak me alsnog in mijn achterhoofd een beetje zorgen, wat als het nou niet lukt? Ik hoop dat iemand me eem beetje een hart onder de riem kan steken en zoiets dergelijks mee heeft gemaakt.</p><p>Kusjes</p>
 
Als je op dag 35 een piek had een ongesteld bent geworden, dan kan het ook een hele vroege miskraam zijn geweest. Een ovulatietest KAN positief reageren op hcg. Je weet ook zeker dat het geen ovulatiebloeding was? Ik zou ik jouw geval direct na de menstruatie starten met ovulatietesten
 
Het was een bloeding van 8 dagen, lijkt mij te lang om een ovulatiebloeding te zijn? Daarnaast heb ik een paar dagen geleden een zwangerschapstest gedaan, omdat het een, voor mijn doen, hele lichte (maar wel erg lange) menstruatie was, maar die was ook negatief. Dus ik denk dat ik momenteel een heel laag progesteron gehalte heb, las dat daar een lichte menstruatie door kan krijgen.
 
Hoi hoi. Ik had hetzelfde, die van mij gaven altijd een piek net voor mijn menstruatie.. Daarom gestopt met ovulatietesten. In die periode gingen wij er overigens nog niet voor. Ik wilde alleen weten wanneer mijn eisprong was. Toen ik echt op mijn lichaam lette, wist ik dat ik na mijn eisprong gevoelige borsten kreeg en heftige dromen en had daardoor toen wij er wel voor gingen, geen ovulatietest nodig. 
 
Ik begon ook last van mijn tepelhoofden te krijgen, dus ben ik toen begonnen met de ovulatietest, had toen meteen een positieve ovulatietest.
Normaal stopt deze pijn bij mij op de dag van mijn menstruatie, maar ging deze keer pas weg aan het einde van mijn menstruatie. Er is echt heel pijl op te trekken momenteel helaas. Ik vind het heel vervelend want ik wil mijn eigen lichaam gewoon goed kennen en vertrouwen.
 
Terug
Bovenaan