Ik ben 7 december jl. naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Ik was toen bijna 8 weken zwanger. Op de echo bleek dat het vruchtje maar 5 weken was geworden. Ik moest een week later terugkomen voor een curettage, maar direct dezelfde nacht begon de rugpijn en de dagen erna ontzettende buikkrampen en na 4 dagen kwam het er toch allemaal spontaan uit. Na 4,5 week heb ik een zwangerschapstest gedaan, omdat ik nog niett ongi was geworden. negatief. evt. zwangerschapshormoon was dus in ieder geval verdwenen. Na nog een aantal dagen gewacht te hebben weer een test gedaan. Positief. Ook bij de huisarts knalpositief. Ik ben dus weer zwanger, vandaag 6 weken na mijn miskraam. Ik sta alleen stijf van de zenuwen ervan. Ben zo bang dat het weer mis gaat. Ik voel me wel anders dit keer. Vorige keer had ik vanaf de eerste dag harde buiken en had ik het gevoel alsof mijn buik al 8 maanden dik was, zo zwaar. Verder was ik ontzettend duizelig. Op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon "zeeziek" in mijn bed lag. Twee dagen daarna was het over. Achteraf was dat ook waarschijnlijk het moment dat het gestopt is met groeien. Nu ben ik alleen moe, maar voel verder niets. Maar ook dat stelt me niet gerust. Pas over drie weken krijg ik een echo. Hoe kom ik die drie weken nog door en hoe hou ik me een beetje rustig? Help!