Direct zwanger na miskraam, zwangerschapsduur?

<p>Hallo,</p><p>Eind juli heb ik helaas een miskraam gehad. Drie weken na de miskraam heb ik een negatieve zwangerschapstest gehad(getest omdat ik zeker wilde weten dat ik geen HCG meer van de miskraam in mijn lijf had). </p><p>Ik ben sindsdien niet meer ongesteld geweest en had deze week weer 4 positieve zwangerschapstesten in handen. Afgelopen zondag en dinsdag extreem lichte streepjes(zo licht dat ik begon te twijfelen of ik een echte streep zag of dat ik graag iets wilde zien) en vrijdag een duidelijke streep op de kruidvat 2v5 test en op de clearblue test 'zwanger 2-3 weken'. </p><p>Ik heb op 6 oktober de eerste echo gepland, maar ik vind het nu al super spannend omdat ik bang ben dat ik dan nog te pril zwanger ben om echt wat te kunnen zien en daar dan weer onzeker van te worden. Aan de andere kant vind ik nu ruim 2 weken wachten tot de echo al super lang duren. </p><p>Kan iemand met mij meedenken of er te berekenen valt hoe ver ik dan zwanger zou zijn? Ik ben van mijzelf heel erg onregelmatig ongesteld, dus geen idee wanneer ik mijn eisprong zou hebben gehad. </p>

Ja dat zeggen ze inderdaad wel, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een zwanger 2-3 en toen ik 2,5 week later bij de verloskundige kwam, bleek ik minder ver te zijn dan je zou verwachten volgens wat clear blue zei.. dus die termijn van clear blue durf ik niet meer op te vertrouwen..

Terug
Bovenaan