directe familie in uitzendgebied

hallo.

ik ben anneloes en zondag 37 weken zwanger.
mijn vader zit in afganistan en is er dus niet waneer ik beval.
hij komt 4 of 5 dec naar huis toe.
zijn er meerdere zwangeren waarvan er directe familie in uitzendgebied is.
je man/vriend, vader/ moeder
en hoe gaan jullie met de gedachte om dat hij of zij er niet zal zijn na de bevalling.

gr anneloes

Hoi Anneloes,

Mijn zusje zit ook in Afghanistan en komt ook 4-5 december thuis. Ik ben pas 3 januari uitgerekend, dus zij is gelukkig wel op tijd terug. Dus dat is wel anders.
Ik kan me voorstellen dat het heel jammer is om je vader op zo'n moment te moeten missen....

groetjes
Brigitte

hoi anneloes,
wat moeilijk lijkt me dat. mijn ouders zitten welliswaar niet in het uitzendgebied, maar wonen wel in het buitenland. ik was zo blij dat ze toch nog op tijd waren voor de bevalling.... op 5 mei waren ze in NL en toen kreeg ik om 23uur te horen dat ze me op 6 mei in zouden leiden. ik lag al een week in het zkh wegens harde buiken etc.

succes ermee!! hij zal in december vast de knuffels die hij de eerste periode mist inhalen bij jullie ukkie....

groetjes,
Petra

Hi Anneloes,

Mijn zwager (is net helemaal direct, maar voelt wel als direct) zit tegen de tijd dat ik moet gaan bevallen in Afghanistan en ik vind dat een hele vreemde gedachte. Ik ben zo'n muts die vaak moet denken aan als er dingen mis gaan en ja, stel dat er met hem iets gebeurd...

Bij de vorige zwangerschap kreeg ik bij 16 weken te horen dat mijn vader longkanker had en niet lang meer te leven. 4 maanden na de geboorte overleed hij. Nu gaat mijn zwager naar Afghanistan. Ik ben niet gelovig, maar als ik dat was zou ik elke dag bidden dat hij veilig thuis komt. Nog zo'n verlies in of rond de zwangerschap trek ik niet.

Ik wens jou heel veel sterkte binnenkort met de bevalling en hoop dat het heel snel december is, zodat opa zijn kleinkindje in zijn armen kan houden.

Gr. Tamara.

hoi Brigitte.

mijn vader komt ook 4-5 december terug.
waar zit je zus, welk kamp bedoel ik.
mijn vader zit op deh rawod.
ja het is raar om mijn vader te missen bij z'n mooie gebeurtenis.
zeker dat de post langer duurt (2weken) dus foto's opsturen kan wel maar er veranderd zo veel.

gr anneloes

Hoi Anneloes,

Mijn zusje zit in Kandahar. Op zich heeft ze wel een regelmatige internetverbinding en ze belt ook wel 1 keer per week. Dus gelukkig spreek ik haar vaak en horen we regelmatig dat alles goed gaat.
Ja, foto's opsturen enzo dat is toch anders als het er zo lang over doet. Dat heb ik ook nog niet gedaan.
Is jouw vader voor 4 of 6 maanden weg?

groetjes
Brigitte

mijn vader zit op deh rawod. en is voor 4 maanden 3 weken en 3 dagen uitgezonden. zo noemde hij het altijd.
ja post en pakketjes opsturen duurt lang ja. ah 2 weken, valt ook wel mee.
ik heb met mijn vader afgesproken dat hij mijn hyves mag gebruiken om foto's te kijken van de baby.
zo blijft hij toch beter op de hoogte.
en wat we doen is usb-stikjes opsturen met veel foto's. zo kan hij ze op zijn eigen computer zetten.

ik weet dat pakketjes graag gezien worden. met snoep, boeken,tijdschriften. en we hebben zelfs al muisjes opgestuurt.
beschuit heeft mijn vader binnen het kamp.

gr anneloes

Dat is wel een erg leuk idee. Dan kan hij het daar ook een beetje vieren.
Hoe ver ben je inmiddels? Voel je je nog goed?

Ik stuur inderdaad ook regelmatig pakketjes met tijdschriften en snoep. Dan hebben ze toch een beetje Nederland daar.....

Terug
Bovenaan