direkt exbezoeker

hallo,

ik ben nieuw en ik lees al een aantal dagen mee op het forum, maar wat ik juist las vind ik echt wel het toppunt.
Ik vind het juist fijn als mensen hier veel op het forum komen zo leer je ze een beetje kennen. maar die anoniem verziekt hier echt wel de sfeer. als ik de voorbije dagen zo las dan dacht ik dat ik hier alles kwijt kon, maar na de reactie van anoniem op het berichtje van Bea denk ik dat ik gewoon een ander forum ga zoeken. misschien is Bea iemand die gewoon eenzaam is en hier contact zoekt en dat wou ik ook doen. want wat is er zo fijn om iets wat je enorm bezig houdt te delen met anderen die er ook mee bezig zijn?
zo dit wou ik even kwijt.

Hoi Lien,

Eens in de zoveel tijd wordt dit forum (en ook de andere forums van jonge gezinnen) getreiterd door iemand die zonodig rotopmerkingen moet maken, enorm rare vragen stelt of mensen moet kwetsen.
Ik lees en schrijf al aardig wat maandjes (ongeveer 8) mee hier op het forum.
Meestal is dit maar een paar dagen achter elkaar, waarna het weer weken stil is.
Ik zou zeggen: lees er allemaal lekker overheen en laat je hierdoor niet afschrikken!
En wat het allerbeste helpt: reageer niet op de berichtjes. Ik weet het: dit is erg moeilijk, maar hier geniet de boosdoener alleen maar van.

Groetjes

Hi Lien,

Laten we met z'n allen sterk staan en deze anonieme verzieker negeren. Blijf gezellig hier, en we staan allemaal voor elkaar klaar.

Liefs Flower

hoi lien, ik ben niet zo vaak hier op het form maar vindt het eens in de tijd wel heel erg leuk om hier te zijn en de dingen te lezen van de meiden. Je kan echt al je vragen en verhaaltjes kwijt. Zonde dat dit je tegenhoud,kan het me enigszins wel indenken, hoop dat je wat anders vindt waar je dit niet tegenkomt, groetjes.

Terug
Bovenaan