Dirks mama

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het topic stress schema begin je met de woorden: moeilijk he?
Die woorden laten zien dat je ook maar een moeder bent die de juiste dingen probeerd te doen en dat is denk ik wat veel mensen van je vragen (ook ik) ik geef ook bv, ik slaap ook niet als mijn kind ziek,,laat dat zien..
Dat je goed onderbouwde argumenten hebt is niet erg en zelfs goed, maar probeer gewoon je mening te geven op een leuke manier, dan nemen mensen veel meer van je aan..

Groetjes MJ

Je hebt helemaal gelijk.

't Is alleen soms moeilijk als je iets leest waarvan mensen dan zeggen 'geeft niet, doe maar, probeer maar' terwijl ik weet dat het echt niet altijd zonder risico's is. Daar wil ik graag voor waarschuwen. Is moeilijk om dan de juiste toon te treffen, omdat de een al 'welles' gezegd heeft en ik dan met 'nietes' kom. Maar wat moet je als je kinderen kent die vanwege zo'n 'welles' in het ziekenhuis belandt zijn?

Hoi,

Ik snap wat je bedoelt, maar ook in dat geval kun je niet meer dan je mening geven!
Als je tegen mij zou zeggen bijv: luister hierboven staan die en die adviezen, maar dat kan heel gevaarlijk zijn of averechts werken daar en daarom bel voor de zekerheid eerst het cb of de huisarts!   Dan is de kans heel groot dat ik dat van je aanneem, want niemand wil hun kind risico laten lopen, nu geef je vaak goede adviezen maar ligt de toon op onkunde van andere adviezen en dat is wat mensen steekt..
Dat je overal veel vanaf weet is alleen maar goed, alleen iedereen hier bedoeld het goed, dus breng het iets anders, dat maakt een wereld van verschil!

Groetjes MJ

Hoi Dirks mama,

Ik wil je even complimenteren met je nieuwe schrijfstijl. Ook al was het niet leuk om al die kritieken over je heen te krijgen, je hebt het enorm goed opgepakt en ik merk het nu al aan je schrijfstijl. Complimenten hoor!!

Groetjes, Yvette

Je bent me voor Yvette maar deel je mening!!

Dirksmama ga zo door!
Dit is inderdaad exact wat ik bedoelde!

groetjes Saskia

Terug
Bovenaan