discussie loopwagentje

A

Anoniem

Guest
wij hebben een beetje een discussie (als je het zo moet noemen) over het loopwagentje (ik bedoel zo'n ding waar ze in kunnen zitten/hangen en dan het huis door kunnen scheuren.

ik wou er een halen, maar nu zegt mijn man, ontmoedig je het lopen dan niet ipv stimuleren, dat hij straks denkt ik ga niet lopen want met mijn karretje kom ik er veel sneller...........

hoe denken jullie over zo'n ding, ik vind er eigenlijk wel wat in zitten

ik heb begrepen dat zo'n ding helemaal nniet goed is. Dat ze dan dingen gaan doen (te lang zitten, verkeerd gebruik van voeten/benen) waar ze nog niet aan toe zijn. Ik heb er vroeger ook in gezeten, maar voor de zekerheid doe ik het maar niet

Hier wel een, maar gewoon niet de hele dag inzetten. twee keer 10 minuten per dag kan geen kwaad volgens mij. Gewoon met mate.

hoi ik heb toevallig vorige week aan het cb er over gevraagt liever helemaal niet zo stimuleer je het lopen en heb je grote kans dat het kruipen over geslagen word of dat als ze al kruipen dit niet meer gaan doen omdat lopen dan veel leuker is en als je het wil doen vanaf 6 maanden 10 min per dag ik heb zelf ook in een loopwagen vroeger gezetten en liep zelf pas laar dus of het klopt denk gewoon dat het aan je kindje zelf ligt als die wilt lopen loopt ie tog wel en wil die kruipen doet ie dat ook groetjes carola

ik hoor ook alleen maar negatieve adiezen om mij heen over loopwagens.

maar toch kan ik mij niet voorstellen dat het veel kwaad kan als je kindje er maar kort inzit, zoals Ilona voorstelt.

En Anne-fien, jullie goewan-mats is zo beweeglijk, ik kan me niet voorstellen dat hij niet meer zelf zou willen lopen....

hier ook een loopwagentje en Quinn vindt het fantastisch....
hij is erg motorisch ingesteld, dus die vind bewegen leuk. En hoe dat ook gaat, dat maakt niet uit. Hij gaat er hier ook maar 2/3x per dag max 15 min. in hoor.
En tijgeren en kruipbewegingen maken doet hij nog steeds hoor.

wij hebben vanmiddag toevallig zo'n ding gekocht.
maar ik zet brian er gewoon niet te vaak en niet te lang in.

groetjes kim

Hahaha Kim, zeker bij de Bart Smit... hihihi....
Jij zit nog niet op het nieuwe forum of wel? Volgens mij heb ik je daar nog niet gezien. Of ik heb het gemist. Kom eens kijken... het is er erg gezellig.

Terug
Bovenaan