discussieer mee!! vinden jullie vriendjes ook dat deze site negatieve invloed op je heeft?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, daar ben ik weer...

mijn vriend vind dat deze site onze gevoelens extra benadrukken... dat als jij je slecht voelt en deze site bezoekt, je bijv. zoveel positieve berichten zou kunnen lezen dat je je nog minder voelt.. tevens vind hij dat je jezelf in bepaalde situaties kunt herkennen, maar dat de één de ander niet is!
hij gelooft dat als je bepaalde zaken leest.. dat je bij wijze van zou kunnen denken dat jij evt. hetzelfde probleem hebt, wat niet waar blijkt te zijn en dat je je onnodig zorgen maakt!! Hij vind het prima dat ik de site bezoek, maar moet mij niet laten meeslepen.. hij bedoeld het goed, hij is alleen beschermend!!!!!!

groetjes humpie dumpie

Hallo,

Mijn man vind het allemaal prima. En soms de leuke en grappige dingen leest hij mee. Hij vind juist dat we elkaar zo steunen heel goed. Maart ja je moet alles wel relativeren en niet alles op jezelf betrekken, maar daar zijn we zelf toch bij niet????

Mannen zijn gewoon niet gewend om te praten. Als ik terug kijk zijn de diepgaande gespreken van mijn man met vrienden op 2 handen te tellen. Zelf ben ik de tel al lang kwijt. Ik denk dat vrouwen zo hun problemen in perspectief brengen en verwerken.
En mannen..... nou ja die doen het weer anders.

Greotjes Nathalie

hoi,,,

nou mijn man vind het ook prima... ik kan me dan ook volledig aansluiten bij nathalie.

het licht er mischien ook wel een beetje aan hoe je er zelf mee omgaat. als ik me heel erg zou laten meeslepen, en dingen op mezelf zou gaan betrekken terwijl het helemaal niet aan de orde is, ja dan denk ik dat hij zou vragen of het wel verstandig zou zijn om hier mee door te gaan.

nu heeft hij alleen maar het idee dat ik hier een beetje steun kan zoeken met meiden die ook graag zwanger willen worden, en evt. in dezelfde situatie zitten als mij..
en aangezien hij ook niet zo'n prater is vind hij het allang best.

liefs sas

Mijn mannetje vind het ook prima dat ik hier ben. Ben hier pas gekomen toen het langer ging duren en ik mijn verhaal kwijt wilde en andere meiden maken hier ongeveer hetzelfde mee. Ze steunen je en geven hun kijk op het verhaal.
Je moet je idd niet teveel laten meeslepen, maar dat is denk ik niet aan de orde hier.
Hij vind ook niet dat ik er teveel mee bezig ben, terwijl ik hier wel elke dag ben.
Wij vinden dat dat niks te maken heeft met eerder zwanger raken........

Terug
Bovenaan