hoi allemaal,
als ik hier zo alle discussies en vragen lees, dan vraag ik me weleens af: "ben ik nou zo'n rare of wat?"
ik denk vaak anders dan de meeste moeders van 2 jarigen op dit forum. en als ik reageer op een stuk tekst is dat dus meestal botsend (volgens mij). ik hoop dat jullie begrijpen dat het mijn ideeën en meningen zijn over een bepaald onderwerp, en dat ik niemand persoonlijk aanval!
ben ik nou echt zo makkelijk dat:
- mijn kind al sinds hij 1 jaar is met de pot mee eet.
- hij al sinds hij 1 is uit een gewone beker drinkt.
- hij in een super groot half-hoog bed slaapt.
- hij hele dagen buiten speelt (als het weer het een beetje toelaat).
- ik hem dus elke avond in bad doe, omdat hij niet om aan te zien is.
- hij voor en na het slapen op de wc plast, omdat ik hem daar op zet.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
het lijkt me dat de meeste moeders zo super voorzichtig zijn met hun kind. niet dat ik niet voorzichtig ben (hij is samen met zijn broertje het belangrijkste in mijn leven).
dus ik zou zeggen, laat het me gerust weten als ik een keer te beledigend ben of als je het echt niet met mij eens ben. ik vind namelijk discussies opwerpen geweldig. het laat de mens eens nadenken over andere gedachten.
groetjes monique.
als ik hier zo alle discussies en vragen lees, dan vraag ik me weleens af: "ben ik nou zo'n rare of wat?"
ik denk vaak anders dan de meeste moeders van 2 jarigen op dit forum. en als ik reageer op een stuk tekst is dat dus meestal botsend (volgens mij). ik hoop dat jullie begrijpen dat het mijn ideeën en meningen zijn over een bepaald onderwerp, en dat ik niemand persoonlijk aanval!
ben ik nou echt zo makkelijk dat:
- mijn kind al sinds hij 1 jaar is met de pot mee eet.
- hij al sinds hij 1 is uit een gewone beker drinkt.
- hij in een super groot half-hoog bed slaapt.
- hij hele dagen buiten speelt (als het weer het een beetje toelaat).
- ik hem dus elke avond in bad doe, omdat hij niet om aan te zien is.
- hij voor en na het slapen op de wc plast, omdat ik hem daar op zet.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
het lijkt me dat de meeste moeders zo super voorzichtig zijn met hun kind. niet dat ik niet voorzichtig ben (hij is samen met zijn broertje het belangrijkste in mijn leven).
dus ik zou zeggen, laat het me gerust weten als ik een keer te beledigend ben of als je het echt niet met mij eens ben. ik vind namelijk discussies opwerpen geweldig. het laat de mens eens nadenken over andere gedachten.
groetjes monique.