Dit doe ik dus nooit meer!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Ik ben me vanmiddag helemaal kapot geschrokken. Gelukkig is het goed afgelopen en ligt Tijs nu lekker te slapen. Het volgende is gebeurt:
Ik was in de supermarkt en had de maxicosi op het winkelwagentje gezet, zoals zovelen dat doen (hier in de buurt tenminste). Dit was pas de tweede keer dat ik dit deed, want vond het toch altijd maar eng. Sta ik bij de kassa de boodschappen op de band te zetten, hoor ik ineens iets vallen achter me. Ik kijk om en ik zie de maxicosi met Tijs op zijn kop tussen het winkelwagentje en de kassa vallen! Gelukkig zat hij goed ingesnoerd. Tijs natuurlijk giga geschrokken en ik uiteraard ook. Hij zette het gelukkig meteen op een brullen en 2 minuten later zat hij op mijn arm alweer te lachen. Toch maar even de huisarts gebeld voor alle zekerheid en ik mocht nog even langskomen. Ik dacht wel dat er niets met hem aan de hand was, maar je weet het ooit niet. Voor mijn geruststelling is het wel zo prettig dat de huisarts er even naar heeft gekeken. Tijs heeft geen schram of bult of blauwe plek opgelopen gelukkig. En aan hem is verder niets meer te merken, hij is weer dezelfde Tijs als altijd. Maar ik doe dit dus echt nooit meer. Ik ga nog liever kruipend al mijn boodschapen halen!
Ik heb nog steeds geen idee hoe het is gebeurd, niemand in de winkel kon het vertellen. Het winkelpersoneel reageerde gelukkig ook meteen heel allert. Inmiddels ben ik ook weer van de schrik bekomen.
Voor degenen die dit doen wil ik jullie op het hart drukken om wel goed op te letten! Zoals je ziet is een ongelukje snel gebeurd!

Groetjes,
mama van Tijs

hoi
bah wat vreselijk kan me voorstellen dat je het nooit meer doet ik doe het ook eigenlijk altijdmaar ben wel altijd best bang .
ook nog dit.. ik heb een zoon van 11 weken toen hij 7 weken oud was ben ik s'morgens van de trap gevallen met cayden op me arm   gelukkig bleef ik hem vast houden maar helaas had hij toch een snee op zijn hoofd wenkbrauw ik ben toen met ambulance weggeahaalt heb een nachtje in het zh gelegen om hem 24 uur in de gaten te houden maar die zelfde middag zat hij ook weer te lachen en verleide alle zusters daar.nu heeft hij helaas wel een liteken heel klein maar toch ,dus je begrijpt ben nu natuurlijk super voorzichtig met alles wat ik doe heb ook nog een dochter van 2 dus breng ze een voor een naar beneden
gr debbie

Dat is inderdaad ook flink schrikken! Gelukkig is dat ook verder goed afgelopen. Als het goed is zal dat litteken steeds meer vervagen! En gelukkig kunnen die kleine ukken wel een stootje hebben! Tijs is het waarschijnlijk alweer bijna vergeten, maar ik zie nog de hele tijd die maxicosi omlaag glijden.

bah wat zul jij geschrokken zijn.
ik ben er ook erg huiverig voor om haar op de winkelwagen te zetten maar mijn man die vind dat ik me aanstel
maar mijn angst is bij jou werkelijkheid geworden.

had je de maxicosi voor op de duwstang staan of achter dwars?
wij hebben iris altijd op de duwstang daar zit zo een ^ puntje waar je de maxi in kunt zetten maar verschijft van voren wel
groeten petra

Ik had de maxicosi voor op de duwstang staan. Hij stond verder goed stabiel, dat had ik nog eens goed gecontroleerd toen ik hem op het winkelwagentje had gezet.

Getsie.... Dit is toch de nachtmerrie van elke moeder?!?!?!?! Bah, ik krijg er kippenvel van. Ik heb Tygo ook eens op het winkelwagentje gezet, maar hier bij onze buurtsuper zijn die karretjes zo smal dat de maxi-cosi daar sowieso gevaarlijk op heen en weer glibbert... Ik heb hem toen de hele tijd ook vastgehouden tijdens het winkelen, niet erg praktisch. Bij sommige winkels past de mc er wel op of in (bij de LIDL hebben ze zulke grote wagentjes dat je de mc er compleet in kan zetten, maar dan dus weinig plek meer hebt voor je boodschappen).
Goh meis, hopelijk ben je gauw van je schrik bekomen.
Groetjes happyM.

dat is zeker schrikken zeg ik zet marek ook altijd zonder nadenken op de winkelwagen hou hem altijd wel tegen maar toch je ziet het kan dus ook een keertje mis gaan
hoop dat je inmiddels van de schrik bekomen bent

groetjes mira

Jeet wat eng, maar zette jij dat je eigen maxicosie op de stang ofzo?   of heb ik dit niet goed begrepen, want dat blijft toch niet zitten? Er zijn ook karretjes met maxicosies en anders zou je de maxicosie IN het karretje kunnen zetten?

Ben blij dat je kindje niks mankeert. Kan me voorstellen dat je je wezenloos hebt geschrokken.

Natasja

Terug
Bovenaan