dit forum

Regelmatig kom ik even op dit forum om alles te lezen en misschien van anderen iets op te steken wat ik nog niet wist.
Het valt me op dat op dit forum de vrouwen elkaar regelmatig in de haren vliegen. Wat is het toch met zwangere vrouwen. Op het forum zwanger worden kom ik het veel minder tegen. Ik denk dat ik dit forum niet meer zo vaak ga bezoeken. Dat je iemand een kind niet gund vind ik te ver gaan. Iedereen heeft zijn eigen levens stijl maar het kan ook op een vriendelijke manier aan elkaar duidelijk gemaakt worden dat je het er niet mee eens bent. Maar ik heb ook gelezen dat er meer vrouwen zijn die zulk soort berichtjes als mij achter laten. Maar schijnbaar werkt het niet. Hoop dat het een beetje gezelliger forum mag worden waar zwangere vrouwen gezellig kunnen zwangeren. Wat dat moet een ontzettend leuke tijd zijn. Waar je van mag genieten, en alle nieuwe dingen op je af mag laten komen.
Liefs vlindertje
 
typisch vrouwen toch? en zeker zwangere vrouwen, pfff ik kon er ook wat van hoor, ik heb wat gemopperd tegen mijn vriend, zou het dan toch allemaal van de hormonen komen, maar ik ben het wel met je eens hoor, laat elkaar lekker gaan, ieder heeft zijn eigen leven toch?

groetjes sandra
 
en buiten dat.... als ik lees op het zwanger worden forum hoe de meeste vrouwen bezig zijn met zwanger worden, tjeetje dan denk ik da's niet gezond hoor! (en ik kan er over oordelen, ik heb er 10 jaar over gedaan voordat mijn dochtertje er was!!!)
 
Terug
Bovenaan